5 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Gelegen aan de snelweg. Geen 5 sterren gevoel bij dit hotel. Kamers en Gym zijn OK. Baden zijn gewoonweg niet geschikt voor gezinnen gezien de stank en beperkingen(strenge regels). Bij aankomst is er al een afspraak voor een medische keuring....'S avonds uitgestorven zonder gasten in de horecagelegenheid/bar. Ontbijtbuffet karig en geen kok oid aanwezig. Medewerkers werken niet efficiënt en klantgericht. Voor de eerste keer in 30 jaar vroegtijdig vertrokken.

Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
9 juni 2016 beoordeeld

In eerste instantie kwamen we hier met een eerder slecht gevoel aan: het hotel ligt echt naast een drukke baan, waar er op het moment van ons verblijf ook nog eens werken waren. Eens binnen echter, werden we vriendelijk ontvangen. We kregen bovendien een upgrade aangeboden naar een junior suite. Dit was een zeer mooie en ruime kamer met een salon en twee badkamers. Eens binnen, merk je niets meer van de drukke baan. Wij hadden uitzicht op het Toscaanse landschap, en er was absoluut geen geluidshinder (noch van de drukke baan, noch van andere gasten). Wij verbleven er drie nachten tijdens een roadtrip door Italië. Het was een leuke afwisseling om even uit te rusten na het bezoeken van verschillende steden. Het is echter inderdaad een eindje van de bewoonde wereld maar hier moet je echt komen om te relaxen. Drie nachten was hiervoor ideaal. Het restaurant is inderdaad duurder dan de doorsnee pizzeria maar je hebt de luxe dat je niet meer moet rijden. Je wordt ontvangen met een glaasje prosecco. Al bij al hebben wij het er echt wel van genomen (met aperitief in de bar, lunch aan het zwembad en drie maal diner met fles wijn in het restaurant) en betaalden we 260 euro. De service in het restaurant van de garçons (o.a. Marco!!) was heel vriendelijk en vijf sterren waardig. Enkel de Maitre was minder vriendelijk. Kortom, een leuk adresje om even in the middle of nowhere uit te blazen!!

• Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
8 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier 4 nachten verbleven in dit hotel. Dit hotel was voor ons de perfecte uitvalsbasis om Zuid Toscane te verkennen. In het hotel vonden we echt wel rust. De kamers waren zeker ruim en netjes genoeg. De badkamer was ruim en had perfecte douche. Het ontbijt vonden we wat tegenvallen . Dit is vrij basic. Hier had zeker wat meer variatie in mogen zitten.

Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
24 augustus 2013 beoordeeld

Aangenaam en net hotel met fantastische uitzichten en faciliteiten. Tevens een uitstekende ligging om zuidelijk Toscanië te verkennen. Het dorpje Pari ligt om de hoek. Helemaal niet toeristisch maar wondermooi. Zeker bezoeken en reserveren in het kleine restaurantje L'Etrusca e Il Greco.
Pienza op 45 minuten rijden is ook een hele mooie uitstap met adembenemende vergezichten.

Kamertip: We verbleven in een familiekamer met 2 apparte slaapkamers, uitgevend op het zwembad. Ruimte zat en erg netjes maar we hadden de eerste avond (zaterdag avond) wel wat geluidsoverlast tot na middernacht wegens een zwembadfeestje.
  • Verbleef: augustus 2013, reisde met familie
27 juni 2013 beoordeeld

Het is een zeer mooi groot hotel met prachtige kamers in klassiek Italiaanse ingerichte stijl.
Wij hadden een mooie kamer met een balkon maar met zicht op de parking.
Er zijn echter een aantal minpunten. Omwille van het feit dat het een kuuroord is heeft men
heel veel last van zwavelgeur. Wel vervelend als men weet dat dit een echte toiletgeur is.
Bijkomend ligt het tegen een zeer drukke verbindingsbaan tussen Siena en Montalcino. In het weekend minder erg maar tijdens de week vanaf 6 u druk verkeer.
Spijtig ook dat je niet buiten kan ontbijten terwijl hiervoor zoveel ruimte beschikbaar is.
Het is een zeer mooi kuuroord maar wij zouden niet meer terug gaan.

Kamertip: De juniorsuites hebben een betere ligging dan de luxekamers.
  • Verbleef: juni 2013, reisde met een partner