“My daughter and I”
Beoordeling van Likoke

Likoke
Geclassificeerd als nr. 2 van 39 Restaurants in Les Vans
29 augustus 2020 beoordeeld

En opnieuw aangenaam verrast.
Heden runnen zoon Cyriel en chef Guido de zaak. Je voelt een andere vibe maar wat je voorheschoteld krijgt is nog steeds een culinair hoogtepunt. 2020, een topjaar !!
Proficiat aan beide heren en hun team. Laat Piet toekijken, genieten en constateren dat het goed is.

Datum van bezoek: augustus 2020

18 augustus 2020 beoordeeld

We zijn super ontvangen en kregen een leuke tafel toegekend met zicht op de open keuken.
de lunch duurde bijna tot aan het diner maar de ontelbare gerechtjes waren van het eerste tot het laatste topklasse.
de zeer uitstekende en originele wijnkeuze werd fel gesmaakt.

8 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Gewoon een zaligheid hoe het team werkt, perfecte service aan tafel, Cyriel die op ontspannende manier de mensen te woord staat, topkerel. Het meisje dat ons bediende was ook een fijne verschijning aan de tafel!!! Wij komen terug, we hadden het kleine aparte zaaltje met 7 personen, lekker eten, heel lekkere champagne en ook de wijnen zalig. Gewoon topteam Cyriel en Co :-) see you back!

3 augustus 2020 beoordeeld

We kwamen hier voor de 18e verjaardag van onze zoon. We wilden dat zijn verjaardag ook culinair een topper was en daar heeft het team van Likoké zeker voor gezorgd. Toffe ontvangst, goede muziek, onmiddellijk voelden we ons welkom. We hadden op voorhand gekozen voor de 'kleine' menu. Excellente champagne begeleide tal van bijzondere hapjes. Onze 3 pubers, die wel wat gewend zijn qua topkeukens, waren ook zeer enthousiast. Een klassieker zoals de hamburger met bloedworst en kreeft was een leuke knipoog naar het verleden. Toen ik kind was gingen mijn ouders namelijk regelmatig naar het restaurant in Wortegem-Petegem van Piet. Onze jarige nam een bob-arrangement wijn en het moet gezegd, mooie uitgebalanceerde wijnen die perfect pasten bij de gerechten. Elke gerecht een schilderij. De uitnodiging om de keuken te zien was heel tof, vooral omdat de chefs ook echt tijd maakten voor een babbel. Over de Big Green Egg bvb, en over de nationaliteiten van de verschillende koks die geconcentreerd bezig waren. Het hoofdgerecht was eend met appelsien. Normaal lusten wij dit niet, maar door de manier hoe dit gebracht was vonden we het allemaal super lekker. Een pluim voor de ploeg. Ook het zaalpersoneel was bijzonder attent. Een woordje uitleg, vlot, en zonder veel poespas. Cyriel heeft hier een uitstekend restaurant neergezet met een sfeer en gerechten die je moet beleven. Beleven is het juiste woord. De kaas en de desserts waren top. De rekening is er ook naar, maar je wordt toch maar 1 keer 18 in je leven. En we zijn er zeker van dat we over dit restaurantbezoek nog vaak zullen praten. Belangrijkste quote van één van onze jonge gasten: "Ik weet niet maar ik voel mij hier echt op mijn gemak" Dat is het hé.

Datum van bezoek: juli 2020
Likoke_team, Directeur général van Likoke, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 augustus 2020

Beste,
Wij hebben een goede herinnering aan jullie bezoek, wat een ontroerende woorden.
Wij danken U voor uw steun en hopen jullie nogmaals te mogen ontvangen!
Nogmaals een prettige verjaardag aan jullie zoon en bedankt voor jullie bezoek en lief bericht.
Cyriel en team.

3 augustus 2020 beoordeeld

We zijn gaan eten bij Likoké met 3 personen. Omdat er 'savonds geen plaats was, hadden we een reservatie voor 's middags. Het eten, de sfeer, de wijn en de service waren zeer goed! Het is echt een belevenis, er zit een verhaal achter en het totaalplaatje klopt. Trek wel genoeg tijd uit want het is een middagvullend programma. Wij vonden het absoluut een aanrader en een speciale vermelding voor zowel Cyriel als de dames in de zaal. Super vriendelijk en attent.

Datum van bezoek: juli 2020

Reizigers die Likoke bekeken, bekeken ook

In Likoke geweest? Deel je ervaringen!