“Iets verbetert sinds laatste keer”
Beoordeling van Likoke

Likoke
Geclassificeerd als nr. 2 van 43 Restaurants in Les Vans
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ben er verleden jaar geweest, nu terug met vrienden die er absoluut wilde gaan.
We hadden het degustatie menu van 140€ genomen, we vonden het goed maar niet uitzonderlijk voor een sterren restaurant. Ik moet eerlijk zeggen wij houden van klassieke keuken en was daar niet het geval.
We vroeger achter Piet en die was er niet.
Een tafel naast ons vertelde dat hij er nog zelden is en meestal alles overlaat aan zijn chef.
Een patron als Piet hoort in zijn restaurant , maar Piet gaat meestal op reis en laat alles over aan zijn personeel.
Mijn vrienden vonden het minder, maar zij zullen volgende maand nog eens teruggaan.
Ik ben benieuwd.

Datum van bezoek: mei 2018
Likoke_team, Responsable relations publiques van Likoke, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 mei 2018

Beste Heer Vanparijs,

Wij danken U voor uw commentaar en dat U, ondanks de mindere ervaringen van het verleden, trouw blijft en ons restaurant.
Graag lichten wij U iets meer in over ons concept bij Restaurant Likoké.
Het is geen geheim dat Piet al enkele jaren de zaak meer en meer in de handen van Chef Anthony Stoop en Manager Cyriel Huysentruyt laat. Zijn aanwezigheid verandert dan ook niks aan onze keuken want het Team die kookt blijft hetzelfde. De kwaliteit van onze keuken is dagelijks op zen hoogste, en dit dankzij het uitzonderlijk team die dan ook samen door Piet en Anthony opgeleid is.

Als patron heeft Piet nog dagelijks een zeer belangrijke taak en zorgt voor de PR van ons restaurant.
Piet was dan ook niet op reis maar op de voorstelling van ons boek en film voorstelling van LOT (Likoké on Tour) die gevolgd werd door aantal media verplichtingen.

Wij danken U voor uw begrip.
Met culinaire groet,
Likoké Team

27 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Aangezien we in de buurt waren hadden we gereserveerd voor de lunch. Het restaurant is mooi aangekleed en wel gezellig, de ontvangst is ook heel vriendelijk. Bij ontvangst van de kaart werd er gezegd dat er ook een lunchmenu beschikbaar was. Toen we iets later vroegen wat er in het lunchmenu zat kon men ons niet direct antwoorden. Dit is zowat het enigste minpuntje. We zijn dan voor het likoke menu gegaan van 85 en dat was meer dan de moeite waard. Allemaal kleine gerechtjes met zeer verrassende combinaties maar allemaal om te lekkerder. Dit restaurant is zeker de moeite waard, enkel het wijnarrangement valt wat duur uit met zijn 45 euro. Verder is ook de bediening heel vriendelijk en heel correct. Wij gaan zeker nog eens terug.

27 mei 2018 beoordeeld

Wij hebben niet alleen lekker gegeten en gedronken. We zijn een ervaring rijker en vooral we hebben ons goed geamuseerd. Relaxe sfeer en bediening. Middag Menu met aangepaste wijnen genomen.

23 mei 2018 beoordeeld

telkens vraag je je af of ze opnieuw zullen verbazen, en ja hoor, ook dit jaar was het een schot in de roos.
Anders, dat wel.
Misschien een iets heftiger keuken, sterkere smaken - maar dat past perfect binnen het concept van hun tournee.
We hebben weeral genoten, subliem, ongelooflijk - en de sfeer zit daar altijd goed.
Het enige minpuntje, maar daar kan men in Likoké niets aan doen, is dat de sfeer daar zodanig zuiders is dat mensen in short en sandalen komen dineren. Voor mij was dit net erover, een klein beetje respect qua kledij voor deze overheerlijke keuken is toch niet teveel gevraagd.
Bravo Cyriel, chapeau aan je equipe. We kijken al uit naar de verrassing die Taha volgend jaar in petto heeft ;-)

18 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je ergens voor een tweede keer komt eten, de eerste keer fantastisch was, dan valt zo’n tweede keer meestal een beetje tegen .... Het tegendeel is waar!!! Geweldig gegeten

Datum van bezoek: mei 2018

Reizigers die Likoke bekeken, bekeken ook

Les Vans, Ardeche

In Likoke geweest? Deel je ervaringen!