“Heerlijk ontspanende vakantie :) :)”
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Recente in het Nederlands
sjenny201 ...
Hoscheid, Luxemburg
1 beoordeling
“Heerlijk ontspanende vakantie :) :)”
Beoordeeld op 2 september 2017 voor een verblijf in augustus 2017

Je hebt daar alles wat nodig is om kunne te ontspanen, en van di heerlijke rust daar kun je super genieten, voorall het sondags onbijt is een toper :) daar hebben 2 super mensen hun werk heel erg goed gedaan met veel liefde voor het detail :) :) altijd weer
Jenny en Jeffrey

Marga V
Breda, Nederland
Niveau 2 bijdrager
5 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Prachtige locatie, schitterende omgeving!”
Beoordeeld op 25 mei 2017 voor een verblijf in mei 2017

We verbleven in gîte La belle de Nuit: smaakvol ingericht, prima bed, fijne badkamer met inloop-stortdouche, twee terrassen met zitje en prachtig uitzicht. Als je 's morgens vroeg buiten komt hoor je alleen het ruisen van bomen en de zang van vogels. De gastheren zorgen er met hun gastvrijheid en hartelijkheid voor dat het je aan niets ontbreekt. Ze verkopen ook heerlijke huisgemaakte jams, pâté's en vruchtensappen om mee naar huis te nemen. De omgeving biedt veel mogelijkheden voor wandel- en fietstochten. Bergschoenen aan te raden vanwege de soms steile rots- en bospaadjes; voor tochten op de fiets is een licht verzet wel noodzakelijk vanwege het landschap: je komt stijgingen van 10-12 procent tegen, een uitdaging! Voor ons een plekje waar we elk jaar zeker één keer naartoe gaan!

Je leeftijdgroep 50-64
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Hoogland ...
Groningen, Nederland
Niveau 3 bijdrager
7 beoordelingen
7 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“hemels plekje op aarde”
Beoordeeld op 29 oktober 2016 voor een verblijf in september 2016

We hebben een geweldige ontspannende vakantie gehad.
Mooie omgeving, super mooie en compleet ingerichte gite en zoals altijd toppers van gastheren.
Wat een fijne ruimte in de tuin en wat een mooi uitzicht over de bergen.
Gedurende de heerlijke 3-gangen diners van John hebben we telkens genoten van de sterrenhemel.
Aanrader: Neem enkele flessen met ingemaakte wild zwijn mee naar huis. Zeer smakelijk.
Uiteraard zijn we benieuwd hoe de volgende 2 gites eruit zullen zien en we kijken al uit naar ons volgend bezoek.

Hoe was de sleuteloverdracht? Algemene staat van de woning
Beddengoed & matrassen Keuken & keukengerei
Hoe schoon was de badkamer? Overige faciliteiten & voorzieningen
Service
Reisgroep: Partner
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Aanbevolen voor:
Vakantie met vrienden
  • Kwam de woning overeen met de beschrijving?
  • Zou u deze woning aanraden op basis van de locatie?
  • Bent u tevreden over de prijs/kwaliteitsverhouding?
  • Was er wifi/internettoegang in de woning?
Een TripAdvisor-lid
1 beoordeling
“Heerlijk👍😊”
Beoordeeld op 13 oktober 2016 voor een verblijf in september 2016

Onze week bij John en Paul in hun gite " la Belle de Nuit" was grandioos!
De accommodatie voldoet volledig aan de voorstelling die je maakt na het zien van de prachtige foto's die zijn te vinden op hun site en op FB.
Een geweldige tuin mét zwembad en ligstoelen, twee fijne terrassen aan beide zijden van de gite met zitje cq grote tafel waar je heerlijk buiten kunt eten. De mogelijkheid om bij John en Paul te dineren een paar keer in de week én het prachtige wandel/natuurgebied waar dit alles is gerealiseerd maakt het plaatje compleet!

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
vanaf
/ Week
Boek nu
Of stuur de eigenaar een bericht
Betaal veilig bij deze accommodatie
Betaal nooit voor je vakantiewoning via rechtstreekse overboeking.
Meer informatie over veilig betalen.
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren