“Mooie lokatie, eten viel wat tegen”
Beoordeling van Theodosi restaurant

Theodosi restaurant
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Restaurants in Parigoria
Keukens: Grieks, Mediterraan, Vis en zeevruchten, Hedendaags
Geschikt voor: Grote groepen, Lokale keuken, Speciale gelegenheden, Romantisch, Gezinnen met kinderen, Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Lunch, Reserveringen
2 oktober 2016 beoordeeld

Op basis van de Tripadvisor scores dit restaurant uitgekozen. De hoge verwachtingen werden niet bewaarheid. Eten was gemiddeld. En jammer dat je van af het terras niet naar de mooie zee kijkt, maar naar een rij geparkeerde auto's.

Theo K, Owner van Theodosi restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 oktober 2016

Ik vind het jammer dat we niet aan uw verwachtingen op uw eerste bezoek. Ik nodig u uit om ons opnieuw te proberen, en ik weet zeker dat je zal weer terugkeren en opnieuw komen. We hebben er alle vertrouwen in het voedsel dat we serveren, en werken hard om u de verste en meest creatieve Kretenzer gerechten tegen redelijke prijzen te brengen.
Tot ziens!

7 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant lag heel dicht bij ons hotel. Vriendelijke baas en heerlijk eten. Ons beste gerecht uit alles wat we gegeten hebben in chania. We kregen een gratis brownie, even heerlijk als ons hoodgerecht! Top locatie met top eten!

Theo K, Owner van Theodosi restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 september 2016

Ik ben blij dat het eten in Theodosi restaurant was een van de beste die je in Chania Kreta gehad. Hartelijk dank voor het aanbevelen van Theodosi restaurant als een top food restaurant u! Zie je volgend jaar weer op uw volgende bezoek aan Chania.

5 augustus 2016 beoordeeld

Zeer verzorgd, mooi gepresenteerd, vlotte bediening.
We aten het avondmaal tijdens ons verblijf. De tzatziki werd aangeboden. Zoals gebruikelijk in Kreta kregen we achteraf raki en watermeloen.
We kwaman terug voor de lunch vooraleer naar de luchthaven te gaan maar spijtig genoeg was het restaurant niet open.

Theo K, Owner van Theodosi restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 augustus 2016

Ja, we zijn op dit moment alleen geopend voor het diner. Ik ben blij dat u vond ons eten en de sfeer. Ik zou graag tot ziens in weer!

4 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier twee avonden op tij gegeten. Heerlijke spareribs, erg mals. Viel gewoon van het bot af. Entrecote was perfect gebakken, met heerlijke saus en verschillende soorten groenten. Lamscoteletjes waren ook om te smullen, al waren die het minste van de drie (iets teveel bot).

Werkelijk een prachtige locatie! Fantastisch uitzicht over de zee, goede bediening (de kok kwam ook even kennismaken toen we de tweede keer kwamen). Kortom: een aanrader.

Ik ben erg blij dat je ons eten en de locatie genoten. Het was een genoegen u te ontmoeten! Tot ziens op uw volgende reis naar Chania!

9 oktober 2015 beoordeeld

erg lekker eten, ruim /modern restaurant, goed personeel, ontbijt s "morgens is goed, veel variatie.

Theo K, Owner van Theodosi restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 oktober 2015

Ik ben erg blij u hebt genoten van uw diner bij Theodosi restaurant! Ik zal je weer op uw volgende bezoek aan Chania te zien

Reizigers die Theodosi restaurant bekeken, bekeken ook

Chania, Chania Prefecture

In Theodosi restaurant geweest? Deel je ervaringen!