“Beautiful appartment/house in village and border ...”
andere reizigers hebben deze accommodatie geboekt
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Schrijf een beoordeling

Reizigersbeoordelingen

Robert K
2 beoordelingen
“Beautiful appartment/house in village and border of the sea”
Beoordeeld op 30 april 2017 voor een verblijf in april 2017

Het is werkelijk een prachtig huis aan zee met boven 2 slaapkamers. Het huis is mooi ingericht , heeft veel privacy en alles is aanwezig (eetgerei glazen ectcetera).
Het zijn heel vriendelijke toegankelijke mensen ( de ouders hebben we ontmoet)
Gian heeft onze vragen snel beantwoord per sms. Vanuit het huis heb je prachtig uitzicht op de gebeurtenissen op zee en de zonsondergang. Genieten dus
Echt een plekje om terug te gaan.

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren