Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (2.883)
Beoordelingen filteren
2.883 resultaten
Waardering van reizigers
1.996
592
197
59
39
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
1.996
592
197
59
39
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
5 - 10 van 2.883 beoordelingen
Beoordeeld op 23 oktober 2018

Wij verbleven van 13/10-21/10 in dit prachtig hotel dat nog maar 8 jaar oud is.
Prachtig aangelegd en zeer proper onderhouden.
Juniorsuite met uitzicht op zwembad in het adults gedeelte is grandioos : vanuit de kamer rechtstreeks aan het zwembad met ligstoelen.
Grote badkamer met bad, aparte jetstream douche, apart toilet en diverse toiletartikelen.
Een "zwarte" kaart geeft veel voordelen : men kan op de 3de verdieping gaan ontbijten met cava, op maat gemaakte eiergerechten,ed.
Ook kan men onbeperkt gaan eten in de a la carte restaurants, maar hier wel een voorbehoud voor het Grill restaurant dat niet goed was.Het Asian en L'Etoile restaurant waren schitterend.
Het eten in het hoofdrestaurant is zeer goed : showcooking en de gerechten worden regelmatig aangevuld.
De vriendelijkheid van het personeel en de managers zijn zeker een troef voor dit hotel.
Klein nadeel is de omgeving : geen wandelboulevard maar men kan voor het hotel de bus nemen naar Rhodos of Faliraki die om de 20 minuten rijden.
Het is een hotel dat zeker zijn geld waard is en we komen zeker terug.

Kamertip: Juiniorsuite zwembadzicht adults gedeelte
Datum van verblijf: oktober 2018
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank ERIKJOPPEN
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
La Marquise H, Γενικός Διευθυντής van La Marquise Luxury Hotel Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 oktober 2018
Google-vertaling

Dear Valued Guest,

Thank you for your top review submitted online further your recent holidays at La Marquise Hotel.
We are thrilled to note you enjoyed a truly relaxing stay in the Adult only area and remained totally satisfied with the hotel' accommodations and facilities.
We would love to welcome you back in the near future!
Very Sincerely,

Michael Karagiannis
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 20 oktober 2018

Zalige ervaring. Mooie omgeving en pracht hotel. En het personeel was top. Eten was gevarieerd en lekker.
De aanleg van het zwembad was leuk en zalig afkoelen.
Bezoek aan de verschillende restaurants was leuk. Avonden werden gevuld met verschillende concepten. Rust en veel plezier. We komen terug, (maak niet te veel reclame, anders hebben we geen plaats meer

Datum van verblijf: juni 2018
Bedank NicoleW4264
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
La Marquise H, Γενικός Διευθυντής van La Marquise Luxury Hotel Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 oktober 2018
Google-vertaling

Dear Valued Guest,

Thank you for having taken the time to post your kind impressions regarding your recent stay at La Marquise Hotel.

We are so pleased to note you enjoyed a lovely stay on property and hotel's accommodations, facilities and staff services as well.

Thank you for your high recommendation ( don't worry, there is plenty of place for everyone!).
Very hoping to have the pleasure of welcoming you back in the not so distant future.
Yours faithfully,

Michael Karagiannis
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 8 oktober 2018 via mobiele applicatie

We keken enorm uit naar ons vierde bezoek aan dit hotel. We komen bijna ieder jaar en ook dit jaar kwamen we terug voor de fijne mensen en het eten.
Al bij binnenkomst merkte we dat er iets mis was. Het personeel zag er zwaar vermoeid uit en liepen de benen uit hun gat. Nu blijkt dat ze een groot deel van het personeel hebben wegbezuinigd en dit ten koste gaat van deze fijne mensen, die nog steeds enorm hun best doen. Helaas geen tijd meer voor persoonlijk contact met de gasten, wat voor ons altijd als thuis komen voelde.
Wat betreft het eten is het zwaar onder de maat. De geweldige chefkok is weg en nu zie je veel jonge gasten, die totaal niet weten wat ze doen. Het eten is in assortiment zwaar bezuinigd en kwaliteit, niet meer wat het is geweest.
Mijn oproep aan het management van dit hotel is dan ook. Stop met bezuinigen op je personeel!!!! Jullie staff maakt dit hotel. Deze mensen zijn het gezicht van hotel la marquise waar ik en mijn andere familieleden al 5 jaar voor terug komen.
Wij willen de rust, sfeer en familie gevoel weer terugzien en meer personeel, zodat iedereen weer lekker kan werken en met veel plezier.

Datum van verblijf: oktober 2018
Reistype: Reisde met een partner
2  Bedank Georgina K
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
La Marquise H, Γενικός Διευθυντής van La Marquise Luxury Hotel Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 oktober 2018
Google-vertaling

Dear Valued Guest,

We were very surprised to read that upon entering our hotel you immediately noticed that there was something wrong with our staff. Although we could not imagine what caused you that feeling to post it online right from the second day of your arrival, we would like to assure you that our staff is the cornerstone of this hotel’s success and felt saddened to read that your initial experience was not the one anticipated.

Most of our staff members which are working many years with us, do have a personal contact with our repeat guests not only during their stay in our hotel but even in the winter time and we are very concerned from your conclusion that they do not have this “personal contact” anymore due to “staff cutting” procedures from our side which is totally wrong.
And we say that because the results we have this year from our hotel as well as from our Tour operator questionnaires compare to last years are showing that our staff were more dedicated, more attentive and offered our guests such wonderful holiday experience, which will be translated in various awards.

As far as the food is concerned, every new Executive Chef in a hotel needs some time to learn the tastes of the different nationalities and “catch” each one tastes. Our previous Chef succeed it after working five consecutive years with us. We believe it is unfair to demand from the new Chef with his brigade to reach, if ever possible, everyone’s personal tastes from the first year.

We hope that you still enjoy the rest of your holiday with us and that you will consider giving us another chance in the future to eliminate these misleadingly feelings.
With Respect,

Michael Karagiannis
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 3 oktober 2018

top hotel zeer vriendelijk personeel, verzorgde buffetten en zeer lekker eten, zeer rustig hotel, mooie kamers en vooral de swim-up kamers. heel rustig gelegen. zeker zijn vijf sterren waard. goede animatie 's avonds

Kamertip: swim up kamers
Datum van verblijf: september 2018
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank Roes G
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
La Marquise H, Γενικός Διευθυντής van La Marquise Luxury Hotel Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 oktober 2018
Google-vertaling

Dear Valued Guest,

What a lovely review submitted online! Thank you very much for sharing your experience with us and supporting La Marquise Hotel with such warm words!
We are pleased to read that our accommodations, our services and our dedicated staff helped you to spend an enjoyable and relaxing stay with us.
We truly hope to have the opportunity to renew this positive experience together as soon as you will be back to Rhodes.
Very Sincerely,

Michael Karagiannis
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 24 september 2018 via mobiele applicatie

We zijn pas terug van een weekje rhodos. Zelf vinden we niet dat het kan dat je als all inclusief klanten namaak dranken krijgt. Hebben zelfs een muis op de kamer gehad en na dit te melden een volledige dag op een nieuwe kamer moeten wachten. Wij zijn gewoon van altijd riu hotels te boeken en zullen dat in de toekomst terug doen.

Datum van verblijf: september 2018
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Sara H
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
La Marquise H, Γενικός Διευθυντής van La Marquise Luxury Hotel Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 september 2018
Google-vertaling

Cher Client,

Nous tenons à vous remercier d'avoir résidé à l’hôtel La Marquise et d’avoir pris le temps d’écrire vos impressions sur TripAdvisor.
Tout commentaire est le bienvenu, car il nous permet d’améliorer la qualité des services que nous proposons à notre clientèle.

Nous sommes navrés que votre séjour n’ait pu vous donner entière satisfaction. Permettez-nous de préciser, en ce qui concerne le All Inclusive, que les boissons et cocktails offerts sont bien internationals et non nationals,comme décris par ailleurs dans toutes nos brochures, site officiel et agences de voyage collaboratrices,

Quant à la sourie, bien qu'un hôtel dans la nature puisse se retrouver face à une telle situation, nous vous assurons que les mesures prises avec insecticide n'οnt trouvé aucun type de reptile ou rongeur jusqu'à ce jour. De plus, le contrôle que nous avons fait après votre demande a confirmé que rien n'a été trouvé.
Notre établissement étant en cette période 100% complet, nous n'avons eu aucun tel cas.

Nous espérons vous recevoir très prochainement et vous donner pleinement satisfaction.
Sincèrement,

Michael Karagiannis
Directeur Général

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken