30 mei 2018 beoordeeld

Een hotel om u tegen te zeggen, zijn 5 sterren waard, vriendelijk behulpzaam personeel, mooie ligging van de meeste kamers, genoeg ligzetels, lekker en gevarieerd eten en drinken, propere kamers enz... De barmannen aan de poolbar zijn steeds opgewekt en vrolijk, alle personeel kindvriendelijk. Een echte vakantie zonder zorgen in dit hotel. Er zijn zelfs golfkarretjes die je naar het strand (wel kiezelstrand) van het hotel brengt (op 300 m van hotel), maar ook de valiezen of wanneer je moeilijk te been bent vervoeren ze je in het resort, niet op de openbare weg. Echt tof, wij gaan terug.
zeker vatbaar voor herhaling.

Verbleef: mei 2018
La Marquise H, Διευθυντής van La Marquise Luxury Resort Complex, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 juni 2018

Dear Valued Guest,

Thank you so much for having taken the precious time to submit online your excellent impressions further your recent holidays at the La Marquise Hotel.
We are very glad to note we managed to offer you a relaxing and comfortable stay with us.
We are looking forward of the opportunity to welcome you once again on property!
Warm Regards,

Michael Karagiannis

20 mei 2018 beoordeeld

Vlotte check-in, vriendelijke staff aan de balie, met een golfkarretje naar de kamer gebracht. Gezellige, comfortabele kamer in de tuin met zicht op het gondola zwembad, veel licht en ondergaande zon! Badjassen, pantoffels en handdoeken voor zwembad voorzien in de kamer. Geen luide muziek of lawaaierige animatie aan het zwembad overdag. Gedempte sfeermuziek via kleine luidsprekers gecamoufleerd als rotsen. ADULTS ONLY met panorama zwembad en bar op de derde etage, zen tamelijk geïsoleerd.
Privé strand te bereiken via een tunnel, 5 minuten wandelen. Comfortabele ligbedden met parasols, strand bar, lounge muziek. Zalig! Wel strandschoenen voorzien! Heet zand, grote keien aan rand van de zee en in het water. Mul zand, niet mogelijk voor een lange strandwandeling.

Uitstekende service, staff doet zijn best om elke wens op een professionele manier te vervullen. ALL IN gasten aten in Da Vinci restaurant : uitgebreid buffet, verse en kwaliteit producten, gevarieerde gerechten, show cooking, iedere avond ander thema, dranken worden aan tafel bediend. Mogelijk om 1 maal in de 4 à la carte restaurants te dineren bij een minimum verblijf van 7 nachten.

Quality acts tijdens de avond animatie : tenors, Griekse dans en zang, Soul, Motown muziek. De cocktails voor ALL IN gasten werden in kleine glazen geserveerd en bevatten weinig alcohol.

Modern luxury resort, rustige ligging, 16 KM van Rhodos, bushalte op enkele minuten van hotel bus ticket enkele rit 2,60€ - bus 2 maal per uur, taxi naar oude stad Rhodos 16€. Bravo aan de staff van La Marquise die instond voor een zorgeloze vakantie. Zeker voor herhaling vatbaar!

• Verbleef: april 2018, reisde met een partner
La Marquise H, Διευθυντής van La Marquise Luxury Resort Complex, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 mei 2018

Dear Valued Guest,

It means so much to us that you enjoyed your stay at the La Marquise Hotel and that we managed to meet your expectations in all aspects of your vacation. We appreciate your appraisal of our pleasant hotel atmosphere, great amenities, and excellent staff service attitude.
We are certain that the tips you have extended will prove useful to other travelers, who might be considering a stay with us.
We are delighted you had a top holiday, and look forward to welcome you back on a next visit to the La Marquise Hotel.
Warmly Yours,

13 mei 2018 beoordeeld

Wij verbleven in La Marquise voor 8 dagen tijdens de periode eind april - begin mei. Een prachtig en groot hotel, vriendelijke en snelle check-in. De personeelsleden in het hotel zijn echt heel vriendelijk en helpen je waar ze kunnen. De kamers zijn ruim en voorzien van alle comfort. Elke kamer heeft steeds een mooi uitzicht op een stukje tuin en/of zwembad. De zwembaden zijn zeer proper, alleen is het water wel aan de koude kant. De zwembaden zijn niet diep (1m05) en dus ook geschikt voor kinderen. Er is plaats genoeg om te liggen aan het zwembad en er wordt niet aan 'handdoek-leggen' gedaan. Het eten in het restaurant was zeer lekker en gevarieerd met thema-avonden. Ruime keuze aan koud, warm en dessert buffet. Je kan ook 1x/verblijf in een a-la-carte restaurant, wij hebben gegeten in Asian Corner en dit is ons erg goed bevallen. De dranken in de bars zijn ook zeer goed en je hebt een ruime keuzen in het all-in pakket. Het strand is makkelijk bereikbaar via een soort tunnel doch zijn er steeds de lieve personeelsleden die je graag naar daar brengen in een golf karretje. Aan het strand moet je wel betalen als je een drankje van de beach bar wilt. Ons algemeen besluit: een uitstekend hotel, met lekker eten en drinken, vriendelijk personeel en een perfecte ligging. Ideaal! Wij overwegen om nog eens terug te komen.

Kamertip: Kamer 2142 is een aanrader ;-)
  • Verbleef: april 2018, reisde met een partner

Dear Valued Guest,

Thank you so much for sharing your lovely experience further your recent holidays on Trip Advisor Website; this is highly appreciated by all of us working here at La Marquise.
We are so pleased to read that you had an enjoyable time in our property and would like to thank you for your kind comments.
We look forward to welcoming you back soon.
Yours Sincerely,

13 mei 2018 beoordeeld

Ook deze keer was ons verblijf in dit hotel weer geweldig. We verblijven telkens in een kamer in het "adults only" gedeelte; ideaal om een zeer relaxe vakantie te genieten. De buffetten in het main restaurant zijn uitgebreid en verzorgd. Maître Nikos leidt zijn team zodanig dat alles perfect verloopt. Vriendelijkheid en gastvrijheid onder leiding van Nikos is geweldig! Mede door Vasilis genoten wij fijne dinertijden, top!! Een geweldig hotel, een aanrader!!

Kamertip: Voor wie een rustige vakantie wenst : kamer in het adults only gedeelte boeken.
  • Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
La Marquise H, Γενικός Διευθυντής van La Marquise Luxury Resort Complex, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 mei 2018

Dear Valued Guest,

Thank you for having taken the time to post your lovely impressions regarding your recent stay at the La Marquise Hotel. We're so glad that our Staff Team created such a wonderful and memorable experience for you.
We are grateful for your recommendation and very hope to have the honor and chance to welcome you back us again soon.
Yours Faithfully,

13 mei 2018 beoordeeld

Kamer was perfect ook het onderhoud, badjassen sloefkes enz...wij keken vanaf ons balkon uit op het zwembad. Wij waren op de 2 de verdieping maar gelukkig was er een lift en wat wij ook geweldig vonden waren de golfwagentjes met chauffeur, ze brengen je naar je kamer of komen je ophalen of naar het strand alles geweldig !

Kamertip: Neem een kamer aan het zwembad op gelijkvloers
Verbleef: mei 2018, reisde met een partner

Dear valued guest,

We were delighted to read that you truly enjoyed your stay at La Marquise Hotel and that you remained totally satisfied with our services and accommodations.
We put on a lot of efforts to achieve and maintain the highest standards of service to satisfy our guests requires, thank you for your kind recognition.
We are looking forward to welcoming you back at La Marquise hotel in a near future.
Best regards,