20 mei 2018 beoordeeld

Vlotte check-in, vriendelijke staff aan de balie, met een golfkarretje naar de kamer gebracht. Gezellige, comfortabele kamer in de tuin met zicht op het gondola zwembad, veel licht en ondergaande zon! Badjassen, pantoffels en handdoeken voor zwembad voorzien in de kamer. Geen luide muziek of lawaaierige animatie aan het zwembad overdag. Gedempte sfeermuziek via kleine luidsprekers gecamoufleerd als rotsen. ADULTS ONLY met panorama zwembad en bar op de derde etage, zen tamelijk geïsoleerd.
Privé strand te bereiken via een tunnel, 5 minuten wandelen. Comfortabele ligbedden met parasols, strand bar, lounge muziek. Zalig! Wel strandschoenen voorzien! Heet zand, grote keien aan rand van de zee en in het water. Mul zand, niet mogelijk voor een lange strandwandeling.

Uitstekende service, staff doet zijn best om elke wens op een professionele manier te vervullen. ALL IN gasten aten in Da Vinci restaurant : uitgebreid buffet, verse en kwaliteit producten, gevarieerde gerechten, show cooking, iedere avond ander thema, dranken worden aan tafel bediend. Mogelijk om 1 maal in de 4 à la carte restaurants te dineren bij een minimum verblijf van 7 nachten.

Quality acts tijdens de avond animatie : tenors, Griekse dans en zang, Soul, Motown muziek. De cocktails voor ALL IN gasten werden in kleine glazen geserveerd en bevatten weinig alcohol.

Modern luxury resort, rustige ligging, 16 KM van Rhodos, bushalte op enkele minuten van hotel bus ticket enkele rit 2,60€ - bus 2 maal per uur, taxi naar oude stad Rhodos 16€. Bravo aan de staff van La Marquise die instond voor een zorgeloze vakantie. Zeker voor herhaling vatbaar!

• Verbleef: april 2018, reisde met een partner
La Marquise H, Διευθυντής van La Marquise Luxury Resort Complex, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 mei 2018

Dear Valued Guest,

It means so much to us that you enjoyed your stay at the La Marquise Hotel and that we managed to meet your expectations in all aspects of your vacation. We appreciate your appraisal of our pleasant hotel atmosphere, great amenities, and excellent staff service attitude.
We are certain that the tips you have extended will prove useful to other travelers, who might be considering a stay with us.
We are delighted you had a top holiday, and look forward to welcome you back on a next visit to the La Marquise Hotel.
Warmly Yours,

13 mei 2018 beoordeeld

Wij verbleven in La Marquise voor 8 dagen tijdens de periode eind april - begin mei. Een prachtig en groot hotel, vriendelijke en snelle check-in. De personeelsleden in het hotel zijn echt heel vriendelijk en helpen je waar ze kunnen. De kamers zijn ruim en voorzien van alle comfort. Elke kamer heeft steeds een mooi uitzicht op een stukje tuin en/of zwembad. De zwembaden zijn zeer proper, alleen is het water wel aan de koude kant. De zwembaden zijn niet diep (1m05) en dus ook geschikt voor kinderen. Er is plaats genoeg om te liggen aan het zwembad en er wordt niet aan 'handdoek-leggen' gedaan. Het eten in het restaurant was zeer lekker en gevarieerd met thema-avonden. Ruime keuze aan koud, warm en dessert buffet. Je kan ook 1x/verblijf in een a-la-carte restaurant, wij hebben gegeten in Asian Corner en dit is ons erg goed bevallen. De dranken in de bars zijn ook zeer goed en je hebt een ruime keuzen in het all-in pakket. Het strand is makkelijk bereikbaar via een soort tunnel doch zijn er steeds de lieve personeelsleden die je graag naar daar brengen in een golf karretje. Aan het strand moet je wel betalen als je een drankje van de beach bar wilt. Ons algemeen besluit: een uitstekend hotel, met lekker eten en drinken, vriendelijk personeel en een perfecte ligging. Ideaal! Wij overwegen om nog eens terug te komen.

Kamertip: Kamer 2142 is een aanrader ;-)
  • Verbleef: april 2018, reisde met een partner

Dear Valued Guest,

Thank you so much for sharing your lovely experience further your recent holidays on Trip Advisor Website; this is highly appreciated by all of us working here at La Marquise.
We are so pleased to read that you had an enjoyable time in our property and would like to thank you for your kind comments.
We look forward to welcoming you back soon.
Yours Sincerely,

13 mei 2018 beoordeeld

Ook deze keer was ons verblijf in dit hotel weer geweldig. We verblijven telkens in een kamer in het "adults only" gedeelte; ideaal om een zeer relaxe vakantie te genieten. De buffetten in het main restaurant zijn uitgebreid en verzorgd. Maître Nikos leidt zijn team zodanig dat alles perfect verloopt. Vriendelijkheid en gastvrijheid onder leiding van Nikos is geweldig! Mede door Vasilis genoten wij fijne dinertijden, top!! Een geweldig hotel, een aanrader!!

Kamertip: Voor wie een rustige vakantie wenst : kamer in het adults only gedeelte boeken.
  • Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
La Marquise H, Γενικός Διευθυντής van La Marquise Luxury Resort Complex, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 mei 2018

Dear Valued Guest,

Thank you for having taken the time to post your lovely impressions regarding your recent stay at the La Marquise Hotel. We're so glad that our Staff Team created such a wonderful and memorable experience for you.
We are grateful for your recommendation and very hope to have the honor and chance to welcome you back us again soon.
Yours Faithfully,

13 mei 2018 beoordeeld

Kamer was perfect ook het onderhoud, badjassen sloefkes enz...wij keken vanaf ons balkon uit op het zwembad. Wij waren op de 2 de verdieping maar gelukkig was er een lift en wat wij ook geweldig vonden waren de golfwagentjes met chauffeur, ze brengen je naar je kamer of komen je ophalen of naar het strand alles geweldig !

Kamertip: Neem een kamer aan het zwembad op gelijkvloers
Verbleef: mei 2018, reisde met een partner

Dear valued guest,

We were delighted to read that you truly enjoyed your stay at La Marquise Hotel and that you remained totally satisfied with our services and accommodations.
We put on a lot of efforts to achieve and maintain the highest standards of service to satisfy our guests requires, thank you for your kind recognition.
We are looking forward to welcoming you back at La Marquise hotel in a near future.
Best regards,

8 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit hotel heeft veel mogelijkheden. Bufetten zijn zeer uitgebreid en afwisselend. Mogelijkheid om buiten te eten met mooi zicht. Probeerden de a la carte Grill maar dat was een ontgoocheling. Daarom durfden we de Asian a la carte niet meer proberen wat volgens onze buren wel lekker was. ‘s Avonds is er live music in de grote bar met weer mogelijkheid om buiten te zitten. Een minpuntje was bij aankomst om middernacht de sandwiches die ze vergeten waren te brengen en die niet veel voorstelden dan wat uitgedroogd brood met weinig beleg maar de dag nadien heeft een uitgebreid ontbijt het goed gemaakt.Je kunt je overal op het domein laten brengen met de golfwagentjes. Ook naar het strand waar er zeer goede ligbedden zijn, mooi strand. Jammer dat de Beachbar niet inbegrepen is in de All inclusive. We hadden een rustige kamer gelegen aan een rustig zwembad met voor ons terras twee ligbedden en een parasol. Kamer en badkamer zijn groot genoeg, alleen weinig legplanken in kleerkast. Iedere dag brengt men water naar de kamer. Er is overal Wifi ook op het strand. Boven op het hoofdgebouw is ook een zwembad en een restaurant waarschijnlijk voor de adults only. All inclusive telt tot je vertrekt ook al is dat ‘s avonds maar je moet wel de kamer verlaten om 12 u tenzij je bijbetaald als die vrij is. Dit hotel is wel een aanrader en we hadden ook prachtig weer eind april-begin mei.

Verbleef: mei 2018
La Marquise H, Γενικός Διευθυντής van La Marquise Luxury Resort Complex, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 mei 2018

Dear Valued Guest,

Let us take the time to thank you for choosing to stay with us at the La Marquise Hotel. It means so much to us that you enjoyed your holidays to our property and that we managed to exceed your expectations.
We would like to thank you for bringing to our attention the shortcomings noticed. Providing quality customer service is a priority for us and we will be certain to follow up on your comments in this regard.
Hopefully, we will have the chance to welcome you back again soon, so you may experience an even better and more improved stay from your recent one.
Kind regards,