Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (2.120)
Beoordelingen filteren
2.120 resultaten
Waardering van reizigers
880
723
339
97
81
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
880
723
339
97
81
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 2.120 beoordelingen
8 mei 2018 beoordeeld

Kresten Royal (5-sterren) is gelegen vlak aan het strand op een vijftal kilometer van Rhodos stad. Het gebouw bestaat uit een hoofdgebouw met een aantal kamers, en dan een aantal suites of bungalows al dan niet met privézwembad.
Het uitzicht over de baai van Rhodos is fantastisch.
De zwembaden zijn de moeite waard. Het onderhoud van de tuin laat te wensen over.
Op sommige plaatsen stond het gras 30 cm hoog. Begin van het toeristisch seizoen mag geen excuus zijn.

De maaltijden in het bufferrestaurant zijn goed verzorgd, alhoewel de keuze eerder beperkt is. Ondanks de bezettingsgraad (ongeveer 50%) wordt je aan het restaurant onthaald door een hostess, die voor je op zoek gaan naar een tafel op een plaats die je niet wenst. Gasten zijn groot genoeg om zelf een tafel te zoeken.

Toch enige minpunten voor een 5-sterrenhotel:
- tuinonderhoud;
- geen free wifi in de kamers;
- koelkast wordt niet bijgevuld.

  • Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
    • Locatie
    • Hygiëne
    • Service
Bedank chrisenmarc
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
KrestenRoyal, PR team van The Kresten Royal Villas & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 juli 2018
Google-vertaling

Dear chrisenmarc,
Thank you for choosing Kresten Royal Villas & Spa for your valuable vacations. We really appreciate the fact, that you took the time to share your experience from our hotel with the TripAdvisor community.
We are sorry to read that several things throughout your stay did not meet your expectations. We always suggest our Guests to immediately share their concerns with the team whilst their stay in order to immediately resolve the issue. Our staff remain as always at your disposal for any assistance you may require.
Let me start by saying we are absolutely delighted that you enjoyed many aspects of the hotel and you enjoyed your overall stay.
Firstly we are very pleased you found the location and the view excellent. We are also very pleased you enjoyed our pool area.
We are surprised to read that you didn't like our hostess, although this is how we work in order to reach high quality services to our guests.
Last but not least, we appreciate your comments about the Wi-Fi. However, guests should know about our extra services before arrival.
Finally, since we treat all comments and feedback with great significance whether they are positive or negative, we would like to thank you for bringing these shortcomings into our attention. We will do the best possible to improve ourselves moving forward and we hope to have the chance to welcome you back in the future.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
8 juli 2017 beoordeeld

zalig hotel met alles inbegrepen, op een paar drankjes na, maar dat kwam bij ons toch niet ter sprake. we werden verrast met een kamer met whirlpool en immense badkamer met marmer, grote kamer met zitbank en minibar, geen airco dus s nachts was dat wel zwaar en harde bedden. we hadden ook als verassing uitzicht op zee en zwembad met ook buiten een zithoekje en dit laatste was 15 m lopenmaar verder behulpzaam personeel, heerlijk buffet-restaurant. de 2 a la karte restaurants vonden wij niet echt lekker vergeleken het buffet restaurant. we hebben enorm genoten, ook van de prachtige tuinen daar,

  • Verbleef: mei 2017, reisde met vrienden
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
1  Bedank aliaceae
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
KrestenRoyal, Front Office Manager van The Kresten Royal Villas & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 maart 2018
Google-vertaling

Dear aliaceae,

Thank you for your review. Your opinion is of great importance to us in order to improve our hotel even more. We feel happy to know that you have spent a pleasant vacation in KRESTEN Royal.

We wish you the best and we cannot wait to see you again in the near future

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
1 juni 2017 beoordeeld

Zeer mooi en verzorgd hotel. De kamers, zwembad en ligstoelen worden dagelijks schoongemaakt. Enig minpuntje op de kamer is dat het nogal een harde matras is om op te slapen. Er wordt meerde malen per dag rond gegaan om afval op te halen. Het personeel is zeer vriendelijk en bediende ons iedere dag met een glimlach. Het eten is er zeer lekker en voldoende variërend. Ikzelf ben zwanger en had keuze genoeg om te eten. Het eten in de 2 extra restaurants ( Grieks en Italiaans) was ook zeer lekker en hier voelde ik me wel een prinses die op haar wenken bediend werd. Aan het zwembad hoefde je nooit lang te wachten op drank en was er telkens plek genoeg om te zonnebaden (ik weet niet of dit in het hoogseizoen ook zo is). De Spa is ook zeker een aanrader, je krijgt zelfs 15 minuten gratis. De ligging van het hotel lag goed maar voor mensen die 's avonds graag de deur uitgaan is dit niet echt ideaal. Je kan wk'rl makkelijk de bus nemen naar Faliraki of Rhodos stad. Kortom, wij hadden een zeer fijn verblijf.

Kamertip: Kamers gelegen achteraan het hotel en bij het grootste zwembad zijn zeer goed qua locatie en rust.
  • Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Service
1  Bedank 472sorayad
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
KrestenRoyal, Front Office Manager van The Kresten Royal Villas & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 maart 2018
Google-vertaling

Dear 472sorayad,

Thank you for taking the time to write down your valuable comments on Tripadvisor. We all are delighted to listen to such kind words. We are very pleased that you enjoyed your accommodation in our guestrooms and our food quality and variety. We are dedicated to offer to you the service level you deserve along with the renowned Greek hospitality.
Thank you once again for your positive feedback. We cannot wait to welcome you back in the near future!

Best regards!

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
18 mei 2017 beoordeeld

vorig jaar zijn we hier voor de 2é keer geweest en bij aankomst kregen we spontaan een gratis upgrade naar een appartement met groot privézwembad.het is een zeer goed onderhouden resort met vriendelijke medewerkers.de barkeepers zien werk en je moet nooit lang wachten want bij grote drukte roepen ze iemand bij om te komen helpen.de buffetten zijn rijkelijk en afwisselend,ook het ontbijt is royaal voldoende.de tuinen zijn zeer goed onderhouden en de kamers worden dageloijks gepoetst.

Kamertip: vraag een kamer met zicht op zwembad en oceaan want langs de voorzijde heb je enkel zicht op parking en heuvels.
  • Verbleef: september 2016, reisde met een partner
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank guyjulienr
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
KrestenRoyal, Front Office Manager van The Kresten Royal Villas & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 maart 2018
Google-vertaling

Dear guyjulienr,

Thank you for visiting our Hotel and taking the time to share your excellent review.

We are pleased that you enjoyed your stay in KRESTEN Royal once more. It is our main aim to provide relaxing luxury holidays with excellent service and we are glad that we achieved it.

We do hope to have the pleasure to accommodate you also a third time and wish you all the best.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
8 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel heeft mooie schone kamers. De meesten ervan zijn ook groot met een grote badkamer met bubbelbad. Matrassen zij wel aan de harde kant en de "verduisterende" gordijnen laten best nog wat licht door zodat je s ochtends al vroeg wakker bent.
Omdat er 2 zwembaden zijn, liggen de gasten verspreid waardoor nooit een druk gevoel heerst. Ook in het restaurant is er voldoende plek.
Het eten is van s morgens tot s avonds lekker en ook de bediening is goed.

Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
Bedank Andy A
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
KrestenRoyal, Front Office Manager van The Kresten Royal Villas & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 maart 2018
Google-vertaling

Dear Andy A,

Thank you for taking the time to review our hotel online. We are pleased to hear that you have enjoyed your stay in our KRESTEN Royal. Your opinion is of great importance to us in order to improve our hotel, to meet the standards of our guests.

We would love to accommodate you back in the near future. Should you require any help from our side, please do not hesitate to contact us.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken