Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (2.088)
Beoordelingen filteren
2.088 resultaten
Waardering van reizigers
1.572
375
90
32
19
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
1.572
375
90
32
19
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
4 - 9 van 2.088 beoordelingen
Beoordeeld op 29 mei 2018

Elysium is een uitstekend verzorgd hotel in Rhodos met prachtige ruimtes, mooie kamers en vriendelijk personeel. Het ligt vrij afgelegen (geen echte wandeldijk - wel via weg). De service via het hotel van een privébusje (15 euro voor 2 personen heen en terug naar Rhodos) is uitstekend, de chauffeur is supervriendelijk. Het zwembad is mooi en ruim, de ligzetels zijn erg comfortabel, inclusief de kussens en de pool bar is prima. De muzikale animatie 's avonds is miniem maar voor ons geen hinderpaal als er voldoende andere ontspanningsmogelijkheden zijn. Hiervoor moet je dus via de straatkant richting Faliraki (4 km) of met openbare bus, privébusje of taxi naar Rhodos. In de nabijheid liggen ook de Kallithea thermen, zeker doen! Dit is te voet een 10-tal minuutjes en de ingang bedraagt 3 euro pp maar echt een zalige plek! De kamers in het hotel zijn ruim, uitermate verzorgd en het terras (kamer met zeezicht) was top. Wat echter wel te wensen over laat, zijn de maaltijden. Voor een 5* hotel verwacht je wel andere én betere kwaliteit. Veel zit in bakken, is volledig "platgekookt", weinig smaakvol, noch gekruid. Ook naar variatie toe is het erg pover. Wanneer je dit vergelijkt met andere 5*hotels, dan verdient het eten niet meer dan 3*. Andere gasten gingen zelfs naar Rhodos eten omdat ze de bakken beu gezien waren. Je kan je halfpensionformule via een voucher (15 euro pp) omwisselen in restaurant Noble en bijbetalen. De service en het eten daar was prima. Ook de café frappé of de souvlaki aan de pool bar zijn top.
Wat jammer genoeg wel oogluikend toegelaten werd was dat sommige gasten zelf glazen flessen sterke drank mee namen (of wijn) en via de pool bar dan plastieken bekertjes met ijsblokjes gingen halen. Vanaf 10.30u à 11u 's ochtends betekende dit het begin van drankpartijen aan het zwembad terwijl de 'lifeguard en opzichter' bewust de andere kant opkeek. Zelfs toen dit gesignaleerd werd door hotelgasten, gebeurde er niks.
Elysium is wat locatie betreft een wondermooi en stijlvol hotel met een prachtige tuin op een unieke locatie maar er zijn wel wat verbeterpunten aan wanneer je dit vergelijkt met andere 5*hotels. Als daar nog wat aan gewerkt wordt, kan het best een topper worden in de nabijheid van het pittoreske Rhodos.

Kamertip: Kies zeker voor een kamer met zeezicht want de kamers aan de voorzijde liggen langs een drukke weg.
Datum van verblijf: mei 2018
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
1  Bedank heldir
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
harmony_el, General Manager van Elysium Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 mei 2018
Google-vertaling

Dear Valued Guest,

On behalf of all of us here at the Elysium Resort & Spa I would like to thank you for your time to review our hotel. I was glad to read that you enjoyed the unique location of our hotel, your room’s comfort and the view from your balcony, along with the friendliness and courtesy of our staff.

However, I feel terribly sorry that your dining experience in our Emerald restaurant was below your expectations. Please, rest assured that your comments about the food quality have already been forwarded to our chef’s team for consideration and potential improvements. We appreciate your feedback, which is valuable to us in order to further improve the quality of our services.

Nevertheless, concerning the food variety I feel the need to point out that during dinner our guests can choose from a large variety of salads and cold starters as well as 25 hot starters. To that, we need to also add the carving and pasta station in the inside area of our restaurant, as well as the grill & wok station in the outdoor section. Apart from that, our guests can have their main course served at their table by choosing between a meat, fish or vegetarian dish. Finally, our large variety of desserts, which focuses on the Greek traditional and international cuisine, is complemented by our sweet station found in the outdoor area of the main restaurant. Besides, we need to consider that our buffet variety and main course menu rotates on a 14 day basis.

Last but not least, I would like to thank you for your valuable feedback regarding the incident at the swimming pool which cannot be tolerated. Corrective measures have already been issued in order to eradicate such incident in the future.

I would like to thank you once again for having taken the time to share your review and hope to welcome you in our hotel should your future plans bring you back to the island of Rhodes.

Kind regards,
Thanasis Tougounzoglou
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 22 september 2017

Prachtig hotel, proper, verzorgd, heerlijk buffet, met veel keuze, vriendelijk personeel. Minpunten: geen aparte bedden, 1 grote wiebelende matras als je er met twee in ligt.
Wij zaten in blok 3 en daar kon je niet voor 23u slapen van het lawaai van het hotel ernaast, verschillende shows door elkaar die je hoort. Ook veel lawaai van de straatkant, bovenburen en naaste buren.

Kamertip: Neem geen kamer in blok 3, veel lawaai van het hotel ernaast.
Datum van verblijf: september 2017
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank In R
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
harmony_el, General Manager van Elysium Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 oktober 2017
Google-vertaling

Dear Valued Guests,

On behalf of all of us here at the Elysium Resort & Spa I would like to thank you for your time to review our hotel and for your kind words. I am glad to hear that our facilities, our food and the staff hospitality met your expectations and that you thoroughly enjoyed your stay with us.

However, I was sorry to read that certain issues caused you some dissatisfaction during your stay. Following your comment about the noise in your room, allow me to inform you that all our rooms’ doors have adequate sound insulation, among other required standards such as fireproof insulation. Also, our balcony doors are double-glazed, providing both heat and sound insulation of our guestrooms. Although the acceptable level of noise may be subjective, depending on personal daily living environment and working conditions, I feel the need to sincerely apologize for any inconvenience.

Regarding you mention about the bed in your room, please, kindly note that all our guestrooms have double or twin beds. Double or twin beds can be arranged upon previous request or even during guests’ stay. Should we had been informed about your preference for twin beds, we would have gladly met your request.

I would like to thank you once again for the time you dedicated to share the experience of your stay with us. I very much hope that you will give us the opportunity to welcome you again in our hotel in the near future.

Kind regards,
Thanasis Tougounzoglou
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 9 september 2017

Massa-hotels en buffetrestaurants zijn eigenlijk ons ding niet en toch boekten wij in Elysium op Rhodos.
We hadden groot gelijk.
Op dit hotel valt werkelijk niets negatief aan te merken. Extreem proper hotel waar men letterlijk van de maandagmorgen tot de zondagavond poetst.
Extreem vriendelijk personeel, alle dagen opnieuw aan wie alles kon worden gevraagd.
Compleet aanbod van restaurants, over zwembad, poolbar, beachbar, wellness tuinen, golf, avondanimatie (die niet storend was voor deze die niet geïnteresseerd waren), gazobo, binnenbar .....
Het restaurant op de bovenste verdieping getuigt van de grootste klasse.
De kamers in de mean building zijn ruim en comfortabel. Het terras, zo groot als de kamer.
Rhodos heeft vast en zeker veel luxe-hotels doch het is onze overtuiging dat Elysium wellicht tot de top behoort.

Kamertip: 1 : kies een kamer in het hoofdgebouw. 2 : indien U er een financieel extraatje voor over hebt, kies een kamer op de tweede verdieping;
Datum van verblijf: augustus 2017
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
1  Bedank henkleen
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
harmony_el, General Manager van Elysium Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 september 2017
Google-vertaling

Dear Valued Guest,

Let us take the time to thank you for choosing to stay with us at the Elysium Resort & Spa. It means so much to us that you enjoyed your holidays to our property and that we exceeded your expectations. We are delighted to read that you felt the facilities and comforts we offer are excellent and that you felt we supplied everything that is expected from a hotel of our class.

We truly hope to have the pleasure of welcoming you back at the Elysium Resort & Spa very soon.

Kind regards,
Thanasis Tougounzoglou
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 8 september 2017 via mobiele applicatie

Wij hebben een geweldige vakantie gehad. Het mooie is dat je kan kiezen tussen (hotel) strand, kleine leuke strandjes of zwembad in maar een paar stappen. Het personeel draagt je op handen en is uiterst vriendelijk. Zeer professioneel hotel-restaurant, goede service op alle fronten. En naast dat een ontzettend mooi hotel.

Datum van verblijf: mei 2017
Reistype: Reisde met een partner
Bedank evav990
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
harmony_el, General Manager van Elysium Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 september 2017
Google-vertaling

Dear Valued Guest,

We would like to warmly thank you for your lovely review posted on Trip Advisor site. We were delighted to read your comments in which you praise the hotel’s accommodations, facilities and services.

We truly hope to have the pleasure of welcoming you back at the Elysium Resort & Spa very soon.

Kind regards,
Thanasis Tougounzoglou
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 8 juni 2017

waanzinnig goed hotel aan het strand waar de taxi van het hotel al op ns stond te wachten bij aankomst op het vliegveld. Binnen 20 minuten ben je in het hotel waar dan een welkomsdrankje voor je klaar staat.
het hotel is 9 jaar oud maar ziet eruit alsof het pas een jaar bestaat. Alles is mooi en schoon.
Wij hadden een 3 persoonskamer met uitzicht op het strand waar zonder extra kosten een verjaardagstaart voor ons klaar stond.
Tevens kregen wij een fles champagne omdat wij dit hotel voor de tweede keer bezochten.
Kamers zijn groot en schoon.
Personeel is zeer vriendelijk en echt geïnteresseerd in je waardoor je geen nummer voelt maar een extra vakantie gevoel krijgt. de bedjes bij hotel zijn ruimschoots aanwezig en je dus altijd een bedje hebt zonder (handdoek) reservering).
Ontbijt- en dinerbuffet van hoge kwaliteit en zeer lekker.

Datum van verblijf: juni 2017
Bedank roodkapje189
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
harmony_el, General Manager van Elysium Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 juni 2017
Google-vertaling

Dear Valued Guest,

Let us take the time to thank you for choosing to stay with us once again at the Elysium Resort & Spa. It means so much to us that you enjoyed your holidays to our property and that we exceeded your expectations. We are delighted to read that you felt the facilities and comforts we offer are excellent and that you felt we supplied everything that is expected from a hotel of our class.

Your patronage and support to the hotel are very important to us and we look forward to welcoming you back for the third time soon!

Kind regards,
Thanasis Tougounzoglou
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken