Trip.com
eDreams
Travelocity
Beoordeeld op 26 augustus 2020 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: augustus 2020
Amandine Vantard, Propriétaire van Hotel Restaurant La Buffe, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 augustus 2020

Beoordeeld op 5 juli 2020

Datum van verblijf: juli 2020
Amandine Vantard, Propriétaire van Hotel Restaurant La Buffe, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 juli 2020

Beoordeeld op 27 april 2020 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: februari 2020
Reistype: Reisde voor zaken
ACV38, Propriétaire van Hotel Restaurant La Buffe, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 juni 2020

Beoordeeld op 14 februari 2020 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: februari 2020
Reistype: Reisde voor zaken
ACV38, Propriétaire van Hotel Restaurant La Buffe, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 februari 2020

Beoordeeld op 6 oktober 2020

Datum van verblijf: september 2020
Amandine Vantard, Propriétaire van Hotel Restaurant La Buffe, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 december 2020