“Prima lunch”
Beoordeling van Es Celler 9

Es Celler 9
Geclassificeerd als nr. 1 van 23 Restaurants in Porto Petro
25 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Klein restaurant, niet toeristisch. Heerlijk rustig geluncht, verse producten, goed bereid. Al een paar jaar komen we hier elke vakantie minstens een keer.

Datum van bezoek: april 2018

14 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Nadat we eerst TripAdvisor hadden geraadpleegd hier gegeten.Paella met vis en zeevruchten. Was heerlijk, ruim voldoende en dat voor een leuke prijs. (17,50 p.p.) vriendelijke bediening dus een lekker geslaagde avond

Datum van bezoek: juni 2017
12 mei 2017 beoordeeld

Goede prijs/kwaliteit verhouding, je zit er prettig, buiten op een mooi terras. De dames in de bediening (zusjes) zijn echt super vriendelijk, mamma en schoonzoon in de keuken. Typisch Spaans familierestaurant, zeker aan te raden om een keer uit te proberen (o.a. de zeebaars smaakte heel goed).

Datum van bezoek: mei 2017
12 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Food 7.5/10
Service 6/10
Wine 7/10
Ambiance inside 8/10 (less light pls)
Ambiance outside no experience
Price / quality 7/10

Afgelopen maand paar maal wezen eten, eten op zich goed, maar niet uitzonderlijk. De beide zusjes in de bediening zijn vriendelijk tot t moment dat er een vaste lokale gast binnenkomt. Vanaf dat moment hebben ze alle aandacht voor hen en wordt jij compleet vergeten, ons irriteerde dat. Dus we komen wel terug en dan maar hopen dat er niet teveel locals langs komen.

Tip voor de keuken: maak ajb de gamba's schoon, kleine moeite, groot plezier.

Datum van bezoek: maart 2017
20 september 2015 beoordeeld

Meerdere restaurants bezocht in Porto Petro, maar dit adresje stak er met kop en schouders bovenuit. Fantastisch lekker eten, vriendelijke bediening, gezellig terras...
Meermaals bezocht, niet eenmaal teleurgesteld, gastronomie ten top! Dit restaurant verdient minstens 1 ster!

Datum van bezoek: september 2015

Reizigers die Es Celler 9 bekeken, bekeken ook

Ses Salines, Mallorca

In Es Celler 9 geweest? Deel je ervaringen!