“Paella op zijn best”

Geclassificeerd als nr. 3 van 23 Restaurants in Porto Petro
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
27 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastische avond gehad met de beste Paella die ik ooit heb geproefd! Hier eten was een echte beleving. Een prachtig uitzicht over de haven en je wordt in de watten gelegd door het fijne en vriendelijke personeel die wel houden van een grapje. Dikke aanrader!

Datum van bezoek: juni 2018

6 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke visgerechten gegeten!
Erg vriendelijk personeel. Leuk eten in het haventje. Echt een aanrader!

Datum van bezoek: mei 2018
7 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Restaurantje aan de haven van Porto Petro. Minder toeristisch dan Cala D’Or.
Voornamelijk vis georiënteerd en die was erg goed. Ikzelf had de zalm die lekker vers was. Vader had de dagvis met volgens hem een enorm lekkere tomatensaus. En een tipje van de sluier over hoe die was klaargemaakt wilden ze zelfs wel geven.
Ik zeg zeker de moeite waard om heen te gaan. Voor ons was het lunch!

Datum van bezoek: oktober 2017
29 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk geluncht, je krijgt vooraf lekker Spaans brood met olijven, olie, knoflook en tomaten. Jammer dat dit dan wel op de rekening staat. Afijn, gerechten zijn heerlijk en bediening is uiterst vriendelijk en snel. Onze dochter (3 maanden) was wat onrustig en moest ook eten krijgen dus we waren blij dat het eten snel kwam. Een aanrader voor diegene die van een erg mooi uitzicht over de haven houden, dit gecombineerd met een gezellige sfeer en heerlijk eten.

Datum van bezoek: september 2017
22 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Je kan hier heerlijk eten, zowel het vlees als de verse vis wordt erg goed bereid. Ze hebben ook een mooie uitgebreide wijnkaart, met locale wijnen. De locatie aan het water is ook zeer mooi. Zeker een aanrader, wel handig om voor het diner te reserveren. Het is namelijk vaak vol!

Datum van bezoek: juli 2017

Reizigers die Restaurante Es Bergant bekeken, bekeken ook

In Restaurante Es Bergant geweest? Deel je ervaringen!