“Lekkere keuken! Aanrader!!!”

Geclassificeerd als nr. 4 van 23 Restaurants in Porto Petro
Geschikt voor: Mooi uitzicht, Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
5 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier heel lekker gegeten. De warme tapasmix was heerlijk. De eigenaar was heel vriendelijk. We hebben hier enorm genoten en dit met een mooi uitzicht over het haventje van Porto petro. Een echte aanrader voor wie wil genieten van de lekkere lokale keuken!!

Datum van bezoek: juni 2018

3 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede beoordelingen van vorig jaar kloppen naar ons inziens nu niet meer.
Wel mooi uitzicht, maar tapas kwamen volgens ons allemaal uit frituur.
Niet lekker en geen Spaanse kwaliteit.

Datum van bezoek: juli 2017
9 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere lokale gerechten en attente bediening. De moeite waard om te bezoeken! Leuk uitzicht over de haven leuk terras.

Datum van bezoek: juni 2016
27 augustus 2015 beoordeeld

Heerlijke locatie met uitzicht over de haven. Beperkt aantal tafeltjes buiten, dus reserveren is verstandig (in het hoofseizoen). Heerlijke tapas gegeten. De eigenaar is zeer attent. En fijne plek om relaxed te gaan uiteten

Datum van bezoek: augustus 2015
14 januari 2015 beoordeeld

Dit is een uitstekend restaurant. Het eten is bijzonder lekker en de bediening is erg goed. De locatie is bijzonder: een terras op de eerste verdieping met uitzicht over de jachthaven. De eigenaar herkende ons van het jaar ervoor. Erg leuk! Een aanrader.

Datum van bezoek: juli 2014
    • Sfeer

Reizigers die Restaurante La Aventura bekeken, bekeken ook

In Restaurante La Aventura geweest? Deel je ervaringen!