“Niet echt goed.”

Geclassificeerd als nr. 2 van 23 Restaurants in Bonassola
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
21 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg aardig personeel. Kwamen op maandag maar toen was het vol. Volgende dag retour maar geen goed gevoel aan overgehouden. Antipasta was prima maar de hoofdgerechten waren niet best. Biefstuk met erg veel zenen ( was trouwens de laatste ) en mijn mede-eters vonden de pasta niet echt goed, nog niet gaar en een vet-gevoel in de mond van de saus. Jammer want de lokatie was heel leuk.

Datum van bezoek: september 2016

21 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor gerechten waren lekker
De laatste biefstuk die er was zal vol zeen
De huiswijn was troebel maar na een klacht kregen we beter drinkbare wijn
De tagliatelli was nog lang niet gaar jammer.

Datum van bezoek: september 2016
20 juni 2015 beoordeeld

Locatie is schitterend. Het ligt aan het strand. Vanuit het dorpsplein van Levanto ongeveer 45 minuten lopen. Eenmaal door de laatste tunnel doorlopen tot het eind. Het ligt aan de linkerhand. Je moet een trapje af om het te kunnen bereiken. Je zit direct aan het strand. Het uitzicht is prachtig. De porties zijn relatief klein. Kwalitatief OK, niet heel bijzonder. Ik had prociutto met meloen en mijn vrouw gnocchi. Ook hadden we ieder een medium biertje. Bij elkaar was het 38€. Naar onze smaak iets te duur. Het personeel spreekt Engels en is vriendelijk.

Datum van bezoek: juni 2015
2 juni 2015 beoordeeld

Ligt aan de baai van Bonnesolo. Wij aten op het terras buiten. Vriendelijke ober. Leuk en opvallend veel Italianen in dit restaurant. We aten verse vis ( dagvangst) met verse groenten. Kregen glaasje Limoncello van het huis. Je moet wel reserveren want t zat de 2 dagen dat wij in Bonessolo verbleven steeds vol.

Datum van bezoek: juni 2015
6 oktober 2014 beoordeeld

Zeer goed restaurant met heerlijk eten, weinig keus maar je kan ook gaan voor de pizzas. Prima wijn, vriendelijke bediening. Let vooral op de drukke chef :-). En reserveer want het is druk, je kunt ook buiten eten met zicht op de branding. Aanrader!

Datum van bezoek: september 2014

Reizigers die Osteria Antica Guetta bekeken, bekeken ook

Levanto, Italiaanse Riviera
Bonassola, Italiaanse Riviera

In Osteria Antica Guetta geweest? Deel je ervaringen!