“Heerlijk verblijf!”
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

3 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Heerlijk verblijf!”
Beoordeeld op 8 augustus 2018 voor een verblijf in augustus 2018

We hebben een heerlijk verblijf gehad! Ronald en lisette reageren snel en zijn super vriendelijk. Het huis is van alle gemakken voorzien en dichtbij verschillende leuke bezienswaardigheden. Port aventura, cambrils, bergen, zee, barcelona, tarragona en salou! Wij vonden het heerlijk, bedankt voor het fantastische verblijf!

Datum van verblijf: augustus 2018
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren