Beoordeeld op 15 augustus 2019

El templo del sol is een lang gerekte camping tussen het spoor en de zee. De camping heeft een eigen stuk strand en een erg mooi zwembad. Er is animatie voor jong en oud. Nederlands- en Spaanstalig. Aan de receptie zit Nederlandstalige personeel. De camping ligt op een goede locatie. 10 minuten van Miami Platja en 25 minuten van Salou. De camping heeft fataliteiten voor rolstoelgebruikers. De camping is voor rolstoelgebruikers die alleen rijden wel slecht begaanbaar. Elektrische of met een beetje hulp zijn de paden wel te doen. Omdat het restaurant, winkel en bar uitgebaat zijn moet je daar gekleed zijn. Op de rest van de camping mag je wel zonder kleding lopen. De standaard staanplaatsen zijn verschillend van grote. Op de staanplaatsen is veel schaduw. De parkeerplaats voor je auto zit aan je plaats vast of een stukje verder. De auto staat dus dichtbij je accommodatie. De huisjes en opgezette tenten zagen er ook mooi uit. Er staan in augustus veel Spanjaarden. Er waren in de grote vakantie door ook veel Nederlanders.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 18 juli 2019

Onbegrijpelijk dat je je aanmeldt op een camping waarop nog volop vrije camperplaatsen beschikbaar zijn maar waar men voor minimum 7 dagen in het hoogseizoen moet verblijven. Goed bezig zou ik zeggen!!.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 12 december 2018

Simpele maar zeer complete cottage , grote camping maar in oktober zeer rustig, en een super mooi en groot strand. Alle 3 top! Is zelfs in oktober nog zeer goed vertoeven. In de buurt fijne restaurants waar je heerlijk kunt eten.

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 9 augustus 2018

Al meer dan 15 jaar huren wij een tent op El Templo del Sol, zoals ook dit jaar.
Helaas hebben we, door gebruik van het gasfornuis, brand gehad in de tent. Er zat een gaatje in de gasslang waardoor de brand is ontstaan.
Gelukkig kon door het gebruik van een poederblusser een hele grote ramp worden voorkomen. De poederblusser werd gebruikt door een medekampeerder.
Het poeder zorgde voor enorme ravage in de tent maar heeft heel veel mensenlevens gered!
Helaas tot groot onbegrip van nachtbewaking en directie!

Wat opviel is dat de bewaking enkel Spaans sprak, dat er geen communicatie was naar een achterwacht, er die nacht geen slaapgelegenheid was voor ons ( terwijl er huuraccommodaties vrij stonden) en wij in onze auto overnacht hebben want het inademen van de poeder is niet gezond.

De directie toonde geen enkel begrip voor het hele gebeuren, nam geen verantwoordelijkheden en er was nauwelijks communicatie hierover. Men vroeg zich zelfs af hoe er een gaatje in een gasslang kwam……
De hulpvoorzieningen lieten/laten te wensen over!
Wat als er eens echt brand uitbreekt

Gelukkig kunnen we het navertellen en konden we onze vakantie voortzetten in een andere tent.
Wij hopen dat er volgend jaar goede voorzieningen zijn getroffen voor calamiteiten!

Thomas en Ans

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 8 juni 2018

"Het mooiste naturistenstrand" staat in de folder en daar is geen woord van gelogen. Wij waren hier al eerder in 2011 en 2013 en het wordt er alleen maar beter op. Het strand is prachtig, het zwembad is een wonder en lijkt uit te lopen in de zee, de jacuzzi is enorm groot, de huisjes zijn goed ingericht, er is een goed restaurant en de medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam. Mijn liefje wat wil je nog meer?

Datum van verblijf: april 2018