“Lunch”
Beoordeling van Gia Huy

Gia Huy
Geclassificeerd als nr. 15 van 76 Restaurants in Mui Ne
27 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten , zeer uitgebreide kaart maar onvriendelijke bediening, jammer.
Het is er druk genoeg , waarschijnlijk allemaal hotel gasten van het tegenoverliggende resort .
Prijzen de helft van in het resort, bediening in het resort wel eens zo vriendelijk als hier.

Schrijf een beoordeling

9 december 2016 beoordeeld

Goed restaurant met een zeer uitgebreide kaart, alles ziet er heel goed en smakelijk uit!
Bediening is zoals men wel eens zegt " op z'n boerenfluitjes" je zou het niet verwachten maar echt heerlijk. Prijs is heel laag een niertje voor 10000 dong of te wel 40 euro cent. Het restaurant is gelegen tegenover een prijzig maar zeer mooi resort genaamd Pandonus.

21 oktober 2016 beoordeeld

Het personeel spreekt weinig buiten de deur en zijn niet erg service-gericht, maar eten is er echt goed en goedkoop. Een zeer uitgebreide kaart!

26 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede prijs/kwaliteitsverhouding voor minder dan 5 dollar heb je een hoofdgerecht, 2 drankjes en een ijsje na. 5 dagen lang heb ik hier lunch en avond eten gehad!
Mooie plek voor de skeere tatta.

25 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier enkele malen wezen eten na aanraden van onze reisleider en de reviews hier. Zat schuin tegenover ons pandanius resort.
Het eten smaakt goed, personeel is vriendelijk en spreekt een beetje engels. De drankjes zijn heel erg goedkoop en je krijgt echt waar voor je geld.
Zéer uitgebreide menu kaart met o.a. pannenkoeken, pizza, visgerechten, vleesgerechten maar ook vietnamees, krokodil of struisvogel. Lastig om een keuze te maken ;-)

Biertje 10.000 dong(0.20 euro)
Cocktails vanaf 45.000 dong (2 euro)
Starters vanaf 25.000 dong
Hoofdgerechten vanaf 40.000 dong.
Voor een lunch (hoofdgerecht, verse juice en een cocktail) waren wij 330.000 dong kwijt en voor een uitgebreid diner 459.000 dong (18 euro) met 2 personen.

De pizza (chicken) smaakt prima maar is niet heel speciaal. De beef met chili en lemongras was heel erg lekker. En garlic butter toast en de tempura schrimps en rice rolls (beef and schrimps) waren heerlijk.

Wij gaan hier voor de 3e keer eten.

Reizigers die Gia Huy bekeken, bekeken ook

Phan Thiet, Provincie Bình Thuận

Phan Thiet, Provincie Bình Thuận
Mui Ne, Phan Thiet

In Gia Huy geweest? Deel je ervaringen!