“Sfeervolle omgeving, heerlijk eten en enthousiaste bediening”
Beoordeling van Sandals

Sandals
Geclassificeerd als nr. 6 van 96 Restaurants in Mui Ne
Geschikt voor: Romantisch, Mooi uitzicht
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
25 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij verbleven in een ander resort, maar hebben hier heerlijk gegeten in een prachtige omgeving, met lekkere gerechten en wijnen. De dame die ons bediende was ontzettend aardig, vriendelijk en attent.

12 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij sliepen niet op het mia resort maar werden elke dag vriendelijk ontvangen. Sandals was onze favoriete plek in Mui Ne. Goede koffie en heerlijk eten. Tegen betaling kun je, als je er niet overnacht, gebruik maken van het zwembad, ligbedjes op het strand en handdoeken. Aanrader!

3 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een drukke rondreis nog paar dagen met zijn tweetjes paar dagen relaxen in resort mia met daarbij restaurant sandals. Heetlijk gezond - veel verse groenten en fruit- gegeten. Vriendelojk personeel en mooie ambiance. Zowel kamers van resort en restaurant smaakvol ingericht. Zeer vriendelijk personeel

MiaResortMuiNe, Resort Manager van Sandals, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 juni 2018

Dear Carl L
Thank you so much for taking the time to comment. We apprecaite the possitive feedback and
we are thrilled to see that you had a great time.
Thank you for your visit and we are looking forward to welcome you back.
Resort Manager
Josh

25 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten in een romantische admosfeer. Bediening heel vriendelijk en het eten was top. Wij namen het buffet en hadden een tafel bij het zwembad. Het was een onvergetelijke avond.

MiaResortMuiNe, Resort Manager van Sandals, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 april 2018

Geagte Frans
Heel erg bedankt voor je reactie. We zijn verheugd om te horen dat je een geweldig diner bij ons hebt gehad.
We streven ernaar onze gasten de beste ervaring te bieden.
Resort Manager
Josh

5 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Very good restaurant in Mia Resort Mui Ne
Friendly servers
Excellent food.
Nice place , clean ...
No bad words....
Approx 35$ pp, more expensive than other restaurants nearby, but there is no comparison possible.

We hebben hier tweemaal gegeten, in een wondermooi kader naast het zwembad, steeds kregen we overheerlijke gerechten geserveerd.
Obers zijn uiterst vriendelijk.
Beter kan niet.
Naar de duurdere kant tegenover de omliggende restaurants, maar niet te vergelijken.
Een aanrader voor wie van klasse houdt.

Reizigers die Sandals bekeken, bekeken ook

Phan Thiet, Provincie Bình Thuận

Phan Thiet, Provincie Bình Thuận

In Sandals geweest? Deel je ervaringen!