“Goed restaurant met eerlijke prijzen”
Beoordeling van Restaurant Grand Athina

Restaurant Grand Athina
Geclassificeerd als nr. 7 van 22 Restaurants in Leerdam
22 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. Arthur is een heel charmante gastheer. We komen hier graag omdat je je altijd heel welkom voelt

Datum van bezoek: november 2019

30 oktober 2019 beoordeeld

Wij hadden geen zin om te koken dus wij dachten we gaan gezellig uit eten. Wij vriendelijk ontvangen en naar onze plaats begeleid. Maar toen begon de elende. Wij hebben 20x naar de ober moeten zwaaien tot ie naar ons toe kwam. Dus hij kwam naar ons toe en hij zei wat kan ik doen voor jullie. Wij willen graag de menu kaart. Hij trok een scheef gezicht en ging het halen. Na een 10 minuten gingen wij vragen waar onze menu kaart was. Hij liep weg en haalde die menu kaarten en smeet het op de tafel. Wij zeiden mogen wij wat drinken bestellen? Geen andwoord. Dus ik riep Hallo!!!! iedereen keek om en riep doe eens rustig. (Ook was het heel erg druk maar dat hoeft de gastvrijheid niet omlaag gaan bij zo'n drukte). Wij hadden uit eindelijk de drank kunnen bestellen mosten wij weer 10x vragen waar onze drinken bleef. Inmiddels zaten wij daar al een uur en waren niks opgeschoten. Na 10x vragen kregen wij ons drinken.

Hoofdgeregt ging het zelfde als dat bovenstaande.

Tot slot GEEN AANRADER AFBLIJVEN. Je kan beter bij de mac donalds dan daar. Bij da mc ben je binnen een half uur weer buiten en daar was het bijna 10 uur sávonds toen wij naar huis konden en we waren er rond 17:30. SCHANDALIG Nooit meer terug bij die zaak

Datum van bezoek: oktober 2019
17 september 2019 beoordeeld

We gaan elke week weleens ergens uit eten en dat verschilt kwa ambiance en prijs. Nu waren we een dagje met vrienden op stap geweest en wilden we avonds een hapje eten. Gezellig met zijn vieren, Met het eten was niets mis . Weliswaar kleine porties maar goede kwaliteit. De bediening was super aardig behalve de eigenaar die er een vreemde vorm van humor op na hield. De akoestiek en de drukte/herrie was dermate overheersend dat het meer weg had van een kippenhok eb dat wij dit bezoek als een van de slechtste ervaringen van dit jaar moeten bestempelen.

Datum van bezoek: augustus 2019
3 september 2019 beoordeeld

Met vrienden dinertje gedaan. Mooie locatie en prima zitplaatsen in mooi historisch pand. We hebben van de kaart gegeten. gerechten waren prima van kwaliteit. Bediening was ongeinteresseerd en niet professioneel. Geen kennis van eigen drankensortiment. Kwamen 2x met verkeerde bier aan. Bestelling Affligem dubbel werd een blonde, na terugsturen werd een triple voorgezet. Prijsstelling was aan de hoge kant. 4 gerechten met 4x2 drankjes voor € 140.

Datum van bezoek: augustus 2019
arthur x, Eigenaar van Restaurant Grand Athina, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 september 2019

Beste,

Van harte bedankt voor jullie bezoek en voor deze mooie review.
Fijn dat jullie er waren en dat jullie ook de prijs in jullie review genoemd hebben maar in “ hoge “ kant prijsstelling voor 4 personen horen ook salade en dessert niet alleen 4 gerechten.

Mvg

20 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Altijd een beetje thuiskomen hier. Lekker eten, goede prijs pret verhouding. Altijd gezellig druk. Tot de volgende...

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Restaurant Grand Athina bekeken, bekeken ook

In Restaurant Grand Athina geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.