“Opnieuw”

Chinees-Indisch Wok-Restaurant De Nieuwe Pauw
Geclassificeerd als nr. 3 van 24 Restaurants in Leerdam
Keukens: Chinees, Indiaas
Dineropties: Buffet, Reserveringen, Afhalen
Beschrijving: Wok Restaurant De Nieuwe Pauw De sfeervolle ambiance, gastvrije bediening en verrukkelijke gerechten door u zelf samengesteld, staan garant voor een onvergetelijke culinaire belevenis. Ook voor uw bruiloft, jubileum, bedrijfsfeest of familie-reunie is ons restaurant de perfecte locatie. Met plezier zullen wij u informeren over de diverse mogelijkheden en arrangementen. Wokken ... exotische oosterse sfeeer Door de ruime opzet van ons buffet kunt u overzichtelijk een keuze maken uit een grote sortering vlees, gevogelte, vis en groente om uw gerecht zelf samen te stellen. U kunt kiezen uit verschillende woksauzen zodat u zelf de smaak van uw gerecht bepaalt. Wij danken u voor uw bezoek.
8 januari 2018 beoordeeld

Afgelopen week opnieuw gewokt bij de Nieuwe Pauw, op verzoek van mijn kinderen. Nu houd ik zelf erg van wokken dus geen probleem.
Toch loop ik -net als de vorige keren- tegen wat dingen aan. Om te beginnen vind ik de prijs van ruim 15 euro voor de kinderen die na 2 hapjes vol zitten, aan de hoge kant.
Maar de grootste ergernis is toch steeds de bakplaat: ondanks een andere kok, wordt ook nu weer alles op een hoop gegooid en doet de kok uiteindelijk een schep op een bord, maar dat heeft niets te maken met de selectie aan etenswaren die je hebt afgegeven om te bereiden. Dus ook nu weer: een klant voor mij die er iets van zegt, mensen naast mij die iets anders krijgen en ook ikzelf krijg heel andere gerechten. Bovendien smaakten de stukjes vlees die ik wel van mijzelf herkende naar vis en daar houd ik dan weer niet van.
Gelukkig stond er achter de wokpannen iemand die wel het overzicht had en de keuze blijft hier natuurlijk enorm. Anderzijds: wat minder selectie en bijvoorbeeld wat betere kwaliteit vlees met minder pezen er in zou ik wel op prijs stellen. Gezien de weinige verbetering op een paar punten, nu toch ook een mindere beoordeling. Hopelijk wordt hier aan gewerkt!

Datum van bezoek: januari 2018

26 november 2017 beoordeeld

Meestal wel goed eten. Meerdere malen geweest en de laatste tijd problemen met het vinden van een plek. De vorige keer konden wij al niet meer terecht omdat wij niet hadden gereserveerd. Gisteren gereserveerd. Wilde 19 uur maar konden om 19 uur 30 terecht. Wij waren er op tijd en moesten al een kwartier wachten bij de ingang. Na betaald te hebben werd ons medegedeeld dat het nog 10 minuten zou duren. Na wederom een 35 minuten wachten zijn wij maar weggegaan. Ik moet wel zeggen erg slecht zo.

Datum van bezoek: november 2017
16 november 2017 beoordeeld

Als je daar vroeg gaat eten (5 uur) is er nog niets klaar terwijl het restaurant al om 4 uur open is. Sjagerijnig personeel! Ook de Chinees achter de bakplaat gooit het eten door elkaar! Als je niet op let krijg je de helft van een ander erbij. Laats een feestje gehad werden we verzocht 20 minuten voor de eindtijd te vertrekken omdat er een andere groep stond te wachten. Nooit meer voor ons!

Datum van bezoek: oktober 2017
26 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Er is super veel keuze. De sushi hier is ook heerlijk (vooral die met garnaal). drinken zit erbij in,waarbij er ook 2 slush machines en een verse jus d'orange machine. Op een donderavond kost het 25.50 pp voor 2uur. Niet de aller goedkoopste, maar wel absoluut mijn favoriet. Ook nagerechten zijn er in overvloed, met een softijs machine, vers gemaakte poffertjes, crème brulee, fruit, gebakjes, koekjes, een witte chocolade fontein etc

Rollend naar huis altijd!

Datum van bezoek: oktober 2017
8 september 2017 beoordeeld

Dit restaurant is prima. Heel vel zitplaatsen, maar door de indeling toch niet het gevoel dat het te massaal is. De buffetten zijn zeer uitgebreid, echt een enorme keuze die ik nog eerder zo heb gezien. Het all-inn wokken is wat aan de prijs en de passie van de koks achter de plaat en de wok verdient wel wat aandacht. Dat kan een verschil maken in de smaak van de gerechten en ook er voor zorgen dat je op je bordje terug krijgt, wat je afgegeven hebt, want daar zit nog wel eens een verschil in.

Datum van bezoek: september 2017

Reizigers die Chinees-Indisch Wok-Restaurant De Nieuwe Pauw bekeken, bekeken ook

Leerdam, Zuid-Holland

In Chinees-Indisch Wok-Restaurant De Nieuwe Pauw geweest? Deel je ervaringen!