“De "gewonigheid" van het leven op het bord.”
Beoordeling van Pizza Pazza

Pizza Pazza
Bestel online
Geclassificeerd als nr. 17 van 59 Restaurants in Halle
4 weken geleden beoordeeld

Vriendelijke en relatief snelle bediening. We kozen voor een pizza die mij althans matig leek en erg gezouten bleek, maar misschien valt uw keuze uit het menu beter mee...

Datum van bezoek: september 2019

27 juni 2019 beoordeeld

Zeer lekker authentiek Italiaans eten,super vriendelijke bediening ruim restaurant tafels staan voldoende ver van elkaar zodat je zelfs bij een vol restaurant voldoende plaats hebt om rustig van het lekkere eten te genieten.Restaurant heeft geen eigen parking maar volfoende parking in de omgeving.Toplocatie

Datum van bezoek: maart 2019
18 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn er met vrienden gaan eten: pizza pescatore en pizza 4 kazen. Zeer lekker! Ook de wijn was opperbest. We gaan er zeker terug.

Datum van bezoek: augustus 2018
10 augustus 2018 beoordeeld

Wij gaan hier regelmatig pizza's afhalen en zijn altijd zeer tevreden! Snel klaar (meestal slechts 20 minuten), zeer lekkere en grote pizza's, en zeer scherpe prijzen (6€ of 9€ per pizza!). Wij zijn een zeer tevreden klant!

Datum van bezoek: augustus 2018
11 mei 2018 beoordeeld

Op een avond midden in de week hier langsgegaan. Was een gezellige drukte.
Ruime keuze uit pizza's van € 6 tot € 9. Opmerkelijk, de afhaalpizza of een pizza met bediening aan tafel kosten evenveel, er wordt niets extra aangerekend voor bediening.
Had een 6 kazen pizza aan € 9. Lekkere krokante bodem en heel veel kaasbeleg. Prima van smaak. Had er een 1/2 liter rode huiswijn bijbesteld. Prijs voor de wijn € 10.
Voor herhaling vatbaar... zeker!

Datum van bezoek: mei 2018

Reizigers die Pizza Pazza bekeken, bekeken ook

Halle, Vlaams-Brabant

In Pizza Pazza geweest? Deel je ervaringen!