“Sprookjesbos”

Hallerbos – ‘'The Blue Forest’'
Geclassificeerd als nr. 1 van 6 dingen om te doen in Halle
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 1-2 uur
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtige uitzichten, zeker op plaatsen met hoogteverschil. We konden de paarse bloemenzee blijven bewonderen.

We waren al rond 10u in het bos en konden nog vlot parkeren. Vanaf de middag is het zeer druk.

20 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bekent en inmiddels waarschijnlijk in april overspoelt door toeristische fietsers en wandelaars, hebben wij in half mei een route gewandeld. De resten van de boshyacinten waren nog overvloedig zichtbaar. De route glooide door een variabel landschap en was daardoor af en toe best pittig, maar ook de moeite waard. Buiten april kan je zonder problemen je auto makkelijk kwijt. Wel last van storend achtergrond geluid van de snelweg.

1 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een prachtig stukje bos en feeëriek in het voorjaar. Ideaal om te wandelen, te joggen en te fietsen. Helaas de laatste jaren overcrowd door de massale toestroom van de Hyacinten spotters in april.

1 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi bos waar de boshyacinten net hun laatste kleuren aan het tonen waren. 1week vroeger en de kleurenpracht was sprookjesachtig. Nu iets te laat maar toch een mooie wandeling.

Bekijk meer beoordelingen
30 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit bos is immens groot meer of 5000 hect. en gekend voor de hyacinten (bloei april). Er zijn mooie aangelegde paden en we werden vriendelijk ontvangen door 2 gidsen ter fiets die ons een map overhandigden en woordje uitleg gaven ! Gedurende de maanden april en mei is er een gratis pendelbus van het station van Halle (ieder half uur).

Reizigers die Hallerbos – ‘'The Blue Forest’' bekeken, bekeken ook

Brugelette, Hainaut Province

In Hallerbos – ‘'The Blue Forest’' geweest? Deel je ervaringen!