Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Heaven on earth

Super mooie sfeer dankzij de blauwe gloed die overal te zien is. Vermijd wel de weekends want dan ... meer lezen

4 dagen geleden beoordeeld
BernardP920
Geraardsbergen, België
via mobiele applicatie
Bezoek Hallerbos

Genieten in eigen streek voor het hele gezien. Zowel in de lente, zomer, herfst en winter. Altijd ... meer lezen

Beoordeeld op 28 augustus 2018
halleneir
Halle, België
via mobiele applicatie
Lees alle 271 beoordelingen

Beoordeeld op 20 mei 2018 via mobiele applicatie

Bekent en inmiddels waarschijnlijk in april overspoelt door toeristische fietsers en wandelaars, hebben wij in half mei een route gewandeld. De resten van de boshyacinten waren nog overvloedig zichtbaar. De route glooide door een variabel landschap en was daardoor af en toe best pittig, maar ook de moeite waard. Buiten april kan je zonder problemen je auto makkelijk kwijt. Wel last van storend achtergrond geluid van de snelweg.

Beoordeeld op 1 mei 2018 via mobiele applicatie

Een prachtig stukje bos en feeëriek in het voorjaar. Ideaal om te wandelen, te joggen en te fietsen. Helaas de laatste jaren overcrowd door de massale toestroom van de Hyacinten spotters in april.

Beoordeeld op 1 mei 2018 via mobiele applicatie

Mooi bos waar de boshyacinten net hun laatste kleuren aan het tonen waren. 1week vroeger en de kleurenpracht was sprookjesachtig. Nu iets te laat maar toch een mooie wandeling.

Beoordeeld op 30 april 2018 via mobiele applicatie

Dit bos is immens groot meer of 5000 hect. en gekend voor de hyacinten (bloei april). Er zijn mooie aangelegde paden en we werden vriendelijk ontvangen door 2 gidsen ter fiets die ons een map overhandigden en woordje uitleg gaven ! Gedurende de maanden april en mei is er een gratis pendelbus van het station van Halle (ieder half uur).

Datum van activiteit: april 2018
Beoordeeld op 22 april 2018 via mobiele applicatie

We hebben hier vandaag een absolute must see gedaan! Het bos is momenteel natuurlijk aangekleed met een prachtig tapijt van paarse hyacinten. De parkings zijn goed aangeduid en je krijgt er deskundige uitleg en een handig plannetje. Aan de rand zijn zelfs tijdelijke toiletten voorzien. Wij hadden geluk met het weer en beleefden een kilometerslange streling voor het oog, zie foto’s !

Datum van activiteit: april 2018