TripAdvisor

Beoordeling van Nude Canggu

Nude Canggu
Geclassificeerd als nr. 12 van 102 Restaurants in Tibubeneng
13 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben heerlijk geheten bij Nude! Vers, gezond en smaakvol. Mijn vriend at hier de burger en ik de pompoen feta salade, beide waren super. Aanrader!

Datum van bezoek: september 2019
nudiefoodie546, Guest Relations Manager van Nude Canggu, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 weken geleden

Thank you, 833verai!

So happy you and your friends enjoyed :)
We look forward to welcoming you back soon!

5 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Op basis van de recensies hier op mijn eerste avond bij Nude binnen gelopen. Het zat om de hoek bij mijn hostel en ik heb er zeker geen spijt van! Het eten was lekker en ondanks dat het laat was, was het geen probleem om nog iets te eten. Eten was ontzettend lekker en het personeel heel vriendelijk. Ik ben er de volgende avond weer gaan eten!

Datum van bezoek: september 2019
nudiefoodie546, Guest Relations Manager van Nude Canggu, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 september 2019

Hi maikevr12,

This makes us so happy! We're glad we did not disappoint! We look forward to having you back again soon :)

24 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Omdat een ander restaurant was volgeboekt stapten we bij Nude naar binnen, geen spijt van!

Uitgebreide kaart met salades, bowls, burgers en ‘standaard’ Europese gerechten. Vooral ook voor vegetariërs!

Aankleding is hip en het barst er van jonge mensen.

Datum van bezoek: april 2019
nudiefoodie546, Guest Relations Manager van Nude Canggu, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 juli 2019

Hi falkoroos,

Thank you so much for kind words! So happy to hear you enjoyed your time with us :)

We hope to see you again soon!

18 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hele leuke ontbijt spot, parkeer je scooter voor de deur en geniet vervolgens van een super koffie verse juice en het ontbijt uiteraard.

Datum van bezoek: november 2018
nudiefoodie546, Guest Relations Manager van Nude Canggu, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 december 2018

Hi Youri-Lieberton,

Thanks for popping in to visit us for breakfast! We're happy to hear you enjoyed your coffee and fresh juice :)

See you again soon!

team nüde

30 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wauw, een van de betere maaltijden! In canggu heb je veel leuke hippe eettentjes en daar is Nude er 1 van. Heel vers en heerlijke smaken. Ik had de salade met pompoen& feta balletjes en mijn vriend black Angus beef burger (zwart broodje). Vriendelijk personeel. Aanrader!

Datum van bezoek: augustus 2018
nudiefoodie546, Guest Relations Manager van Nude Canggu, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 september 2018

Hi elinev676, thanks for coming to try us out :) We're glad to hear we ranked so highly on your Canggu eatery list. The pumpkin salad & black Angus burger are definitely good choices, they are crowd favs! We look forward to welcoming you back soon. Cheers, team nüde

Reizigers die Nude Canggu bekeken, bekeken ook

Tibubeneng, North Kuta

In Nude Canggu geweest? Deel je ervaringen!