“Dhr”
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven
Overzicht
Trullo -
1 slaapkamer, 1 badkamer, met plaats voor 3 gasten
San Vito dei Normanni, Province of Brindisi, Apulië (Puglia)

Reizigersbeoordelingen

7 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 6 nuttige stemmen
“Dhr”
Beoordeeld op 3 november 2016 voor een verblijf in oktober 2016
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Mooie Rustig gelegen traditionele vakantie woning,schoon,alleen faciliteiten aanwezig zelfs een wasmachine wat erg handig was voor mij na de dagelijkse fietstochten die ik had met als gidsen Jetty en Giovanni die de eigenaars zijn van deze woning.
Stadje San Vito Di Normanni ligt 3.5 km verder met winkels bars en goede restaurants.
Ik heb een schitterende vakantie gehad.
Dank je wel voor de fijne tijd Jetty en Giovanni..ik kom zeker terug....

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
9 nov 2016
Dank je Cor!! Tot de volgende keer :-)
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
vanaf
Nacht
Week
Boek nu
Of stuur de eigenaar een bericht
Betaal veilig bij deze accommodatie
Betaal nooit voor je vakantiewoning via rechtstreekse overboeking.
Meer informatie over veilig betalen.
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren