“Waarmee een wandeldagje heerlijk wordt afgesloten”
Beoordeling van Afspanning de Swaen

Afspanning de Swaen
Geclassificeerd als nr. 1 van 6 Restaurants in 's-Gravenvoeren
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Buiten zitten, Reserveringen
Beschrijving: Afspanning De Swaen in ’s-Gravenvoeren (Voeren) was al in de 16de eeuw een rustplaats voor paard en reiziger halverwege het postkoetstraject Luik-Aken. Nu is het de perfecte plaats om op het terras, in de gelagkamer of het restaurant te genieten van streekmaaltijden, zoals de gebakken trip met appelschijven, of de forel op Voerense wijze, vers uit de kwekerij van Sint-Pietersvoeren. Of geniet van één van de meer dan 30 speciale biersoorten, waaronder een ruime keuze aan trappisten, het plaatselijk gebrouwen Rick's, of één van de bieren van Brouwerij Grain D'Orge uit Hombourg. Onze bijzondere thee en koffie is gemaakt van versgebrande koffiebonen van Blanche Dael uit de Wolfstraat in Maastricht. Wij beschikken tevens over een feestzaal voor groepen tot 80 personen.
3 weken geleden beoordeeld

Over de gehele lijn een goed restaurant. Vriendelijke bediening, lekkere kost.We komen er zeker nog eens (meerdere keren) langs.

9 november 2018 beoordeeld

na een lange wandeling zijn we hier terecht gekomen voor onze lunch,binnen was het aangenaam en gezellig ,het was lekker en het flesje wijn erbij was heerlijk,daar het hier toch zo gezellig was,besloten we om met zen viertjes nog een flesje wijn te bestellen,en ik vroeg of we daar niet een paar nootjes bijkregen,na 1,5 uurtje vroeg ik de rekening,tot mijn verbazing hadden ze de nootjes bij aangerekend,2 euro,voor een potje waar 20 nootjes in zaten
dit vind ik erover,het gaat mij niet om die 2 euro,maar wij hebben hier met 4 wel wat geld achter gelaten ,ik ben ook zelfstandig en vind dit alles behalve klant vriendelijk

Datum van bezoek: november 2018
25 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een knus en gezellig restaurant. Er heerst een fijne, rustige sfeer. De bediening is goed en het eten heerlijk. Bijzonder goede prijs/kwaliteitsverhouding. Het stoofvlees is een aanrader. Wij komen zeker terug!!

23 oktober 2018 beoordeeld

Gezellige ouderwetse herberg, je kunt er eten of iets drinken. Fijn voor een tussenstop tijdens het wandelen of 's avonds om lekker te dineren. Niet te duur, vriendelijke ontvangst en lekker.

21 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens een wandeling vanuit Noorbeek kwamen we in ‘s Gravenvoeren terecht. Op het terras van dit restaurant hebben we pauze gehouden, er was gelukkig nog een tafeltje vrij.
Wij bestelden warm appelgebak met vanillesaus en slagroom. Erbij een lekker Leffe blond van de tap en een Colaatje.
Wat heel goed was, was dat je vooraf moet afrekenen, zodat je niet op een ober hoeft te wachten als je gaan wilt. Het appelgebak smaakte heerlijk. De gerechten die aan de andere tafeltjes geserveerd werden zagen allemaal ook lekker uit.
De bediening was zeer vriendelijk.
Een aanrader om hier eens aan te gaan.

Reizigers die Afspanning de Swaen bekeken, bekeken ook

's-Gravenvoeren, Limburg Province

In Afspanning de Swaen geweest? Deel je ervaringen!