“Heerlijk eten”

Afspanning de Swaen
Geclassificeerd als nr. 1 van 6 Restaurants in 's-Gravenvoeren
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Buiten zitten, Reserveringen
Beschrijving: Afspanning De Swaen in ’s-Gravenvoeren (Voeren) was al in de 16de eeuw een rustplaats voor paard en reiziger halverwege het postkoetstraject Luik-Aken. Nu is het de perfecte plaats om op het terras, in de gelagkamer of het restaurant te genieten van streekmaaltijden, zoals de gebakken trip met appelschijven, of de forel op Voerense wijze, vers uit de kwekerij van Sint-Pietersvoeren. Of geniet van één van de meer dan 30 speciale biersoorten, waaronder een ruime keuze aan trappisten, het plaatselijk gebrouwen Rick's, of één van de bieren van Brouwerij Grain D'Orge uit Hombourg. Onze bijzondere thee en koffie is gemaakt van versgebrande koffiebonen van Blanche Dael uit de Wolfstraat in Maastricht. Wij beschikken tevens over een feestzaal voor groepen tot 80 personen.
18 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

6 dagen zijn wij uiteten geweest gedurende onze fietsvakantie. De laatste avond bij de Swaen gegeten. Echt het lekkerste eten van afgelopen dagen. Stoofvlees nog nooit zo lekker gegeten. En je zit lekker op je gemak, prima bediening. Mijn advies: ga hier smullen

7 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant zit in een mooi oud historisch pand nabij het centrum van het dorp. Verschillende kleine kamers en een terras op een binnenplaats. Bediening ook basic en onderhoudend leuk.
De kaart is conform je verwacht in de streek, de kwaliteit is goed. Zo ook het draadjesvlees met frites, erg goed.
Gewoon leuk en prijsgunstig

21 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer gemoedelijke gelegenheid, waar wij met 2 stellen hebben geluncht met maaltijdsalades en een heerlijk biertje van de tap erbij. Je kunt hier gezellig buiten zitten, maar ook binnen is het erg gezellig. Echt een heel oud pand met originele details. Ook voorde hond wordt gezorgd. Personeel erg vriendelijk in omgang. Ze bestaan nu 10 jaar en de dames kregen daarom bij afscheid een presentje. Als je in de buurt bent, is dit een aanrader.

8 mei 2018 beoordeeld

We stopten aan dit café-restaurant voor een korte rustpauze met een drankje. Heerlijke biertjes. We hebben ook even op de kaart gekeken en stelden vast dat er ook lekkere dingen opstonden. Zullen we zeker volgende keer doen ! Bediening wel niet zo vriendelijk.

5 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was hier gezellig en rustig om te zitten op een zonnig terrasje. De gerechten zijn klassiek maar mooi afgewerkt en de porties zijn royaal. Bovendien is er een uitgebreide bier- en wijnkaart en is de bediening zeer vriendelijk. Een aanrader!

Reizigers die Afspanning de Swaen bekeken, bekeken ook

's-Gravenvoeren, Limburg Province
's-Gravenvoeren, Limburg Province

In Afspanning de Swaen geweest? Deel je ervaringen!