“Afspannen in Voeren”

Afspanning de Swaen
Geclassificeerd als nr. 1 van 6 Restaurants in 's-Gravenvoeren
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Buiten zitten, Reserveringen
Beschrijving: Afspanning De Swaen in ’s-Gravenvoeren (Voeren) was al in de 16de eeuw een rustplaats voor paard en reiziger halverwege het postkoetstraject Luik-Aken. Nu is het de perfecte plaats om op het terras, in de gelagkamer of het restaurant te genieten van streekmaaltijden, zoals de gebakken trip met appelschijven, of de forel op Voerense wijze, vers uit de kwekerij van Sint-Pietersvoeren. Of geniet van één van de meer dan 30 speciale biersoorten, waaronder een ruime keuze aan trappisten, het plaatselijk gebrouwen Rick's, of één van de bieren van Brouwerij Grain D'Orge uit Hombourg. Onze bijzondere thee en koffie is gemaakt van versgebrande koffiebonen van Blanche Dael uit de Wolfstraat in Maastricht. Wij beschikken tevens over een feestzaal voor groepen tot 80 personen.
12 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een regenachtige dag tijdens de vakantie van een heerlijke lunch genieten in de prachtige Belgische Voerstreek. Daar voor kun je prima terecht bij deze Afspanning. Vriendelijke bediening, prima lunchkaart met een regionaal karakter. Aanrader: salade Val Dieux - het Godsdal-.

Datum van bezoek: augustus 2016

4 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen aan zonder reservering op een regenachtige dag en hadden met wat geluk het laatste tafeltje. Als het regent is het aantal plaatsen erg beperkt. Heel vriendelijke ontvangst. Interieur uit de geschiedenisboekjes. Wel nog gauw cash gaan afhalen want electronisch betalen kan hier niet. Op de kaart, grootmoeders gerechten zoals stoofvlees en konijn en ook forel. We kozen stoofvlees (saus had iets meer gebonden mogen zijn) en konijn met pruimen (heerlijk!) met daarbij een lekkere fles huis-rosé. We hebben genoten voor een eerlijke prijs.

Datum van bezoek: augustus 2016
31 juli 2016 beoordeeld

Relaxte & vriendelijke bediening. De streekgerechten zijn smakelijk, mooi en rijkelijk. Het binnenterras was zalig koel in de zomer

25 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Vlotte bediening. Mooie, verzorgde porties. Forel was superlekker en met veel groeten. Je kan binnen of buiten op terras eten.

23 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten in een gezellige sfeer. Super vriendelijke bediening! Alles is lekker van op de kaart. Een echte aanrader!!!

Reizigers die Afspanning de Swaen bekeken, bekeken ook

's-Gravenvoeren, Limburg Province

In Afspanning de Swaen geweest? Deel je ervaringen!