“Lunchen”

Afspanning de Swaen
Geclassificeerd als nr. 1 van 6 Restaurants in 's-Gravenvoeren
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Buiten zitten, Reserveringen
Beschrijving: Afspanning De Swaen in ’s-Gravenvoeren (Voeren) was al in de 16de eeuw een rustplaats voor paard en reiziger halverwege het postkoetstraject Luik-Aken. Nu is het de perfecte plaats om op het terras, in de gelagkamer of het restaurant te genieten van streekmaaltijden, zoals de gebakken trip met appelschijven, of de forel op Voerense wijze, vers uit de kwekerij van Sint-Pietersvoeren. Of geniet van één van de meer dan 30 speciale biersoorten, waaronder een ruime keuze aan trappisten, het plaatselijk gebrouwen Rick's, of één van de bieren van Brouwerij Grain D'Orge uit Hombourg. Onze bijzondere thee en koffie is gemaakt van versgebrande koffiebonen van Blanche Dael uit de Wolfstraat in Maastricht. Wij beschikken tevens over een feestzaal voor groepen tot 80 personen.
26 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Op onze vispa tocht met zijn drieën in de Voerstreek , zijn we gestopt in de afspanning de zwaen waar we zeer vriendelijk werden onthaald. Het is er aangenaam vertoeven op het terras en met een aperitief er bij nog meer , de menu dat we bestelden was zeer lekker en vriendelijk bediend . Bij ons vertrek werden we nog veel succes toegewenst door de dame zelf (wat wij heel attent vonden . kortweg als men in de buurt is een aanrader om even te stoppen .

29 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellige brasserie. Mooi terras achteraan en binnen een authentiek kader. Vriendelijk personeel en lekker eten. De forel is een aanrader. Ruime keuze aan streekbieren.

20 april 2016 beoordeeld

Verwacht in de oude afspanning geen culinair hoogtepunt maar je krijgt je krijgt een eerlijke maaltijd voor een eerlijke prijs. Het fijne aan deze zaak is dat het interieur heel gezellig is, de bediening zeer vriendelijk en ze werken met streekproducten. De salade met Val Dieu kaas , de luikse gehaktballetjes met siroop, ze zijn echt niet te versmaden. Een echte aanrader!

28 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

De smaken zaten niet helemaal goed, wel veel groenten. Gezellig kader. Grote porties, niet echt verfijnd.

23 maart 2016 beoordeeld

Gezellig, lekker en goede en vriendelijke service.
Nog de echte grootmoeders keuken...konijn, stoofkarbonaden, zelfgemaakte mayonaise...
Prijs-kwaliteit...top

Reizigers die Afspanning de Swaen bekeken, bekeken ook

's-Gravenvoeren, Limburg Province
's-Gravenvoeren, Limburg Province

In Afspanning de Swaen geweest? Deel je ervaringen!