We stonden keer op keer versteld van hoe de eigenaar met zijn gasten en personeel omging.
Het personeel, veelal bestaand uit jonge jobstudenten, werd op iedere "fout" afgesnauwd. Ze konden het onmogelijk goed doen, zo leek het. Al deed ieder duidelijk zijn best. Ook was de eigenaar bot richting de gasten, absoluut niet klantvriendelijk. Dit ging meerdere dagen zo door, hij was dus niet slechts ƩƩn keer met het verkeerde been uit bed gestapt...
Gelukkig waren er veel goede punten, het eten was snel bereid en de porties waren riant. Ook was het personeel uiterst vriendelijk en attent! Wel was het eten helaas op sommige vlakken duidelijk een inferieur aftreksel van wat je mag verwachten. De frieten waren slecht en de rijsttaartjes erg oud en hard. Een verbeterpunt zou zijn om ze bij een lokale bakker in te kopen, het hotel is nota bene in de vlaaistreek gelegen!
De locatie was top. Het is gewoon ontzettend jammer dat zulke relatief kleine dingen niet kloppen. De eigenaar zorgt ervoor dat je de hand op de knip houdt, door zijn gedrag gun je hem geen cent.
Hij zou zich moeten schamen zo met zijn vooral jonge personeel om te gaan. Gelukkig blijft het personeel er nuchter onder (wellicht zijn ze het gewend?) en blijven ze constant zeer vriendelijk tegen de gasten. Chapeau hiervoor!
We hopen dat de eigenaar tot inkeer komt en zijn gedrag aanpast. We zijn ervan overtuigd dat hij daar verder mee zal komen. De locatie en het personeel heeft hij immers al dik in orde!