Beoordeeld op 30 mei 2018

alles was oke voor ons
wij zochten een verblijf voor 1 nacht om in de buurt te gaan fietsen; dit is een ideale locatie om van daaruit de Mergellandroute te doen
de binnentuin is ook heel gezellig, we hadden wel chance met het mooie weer zodat we buiten konden zitten

Kamertip: matrassen waren iets te zacht voor ons
Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 26 mei 2018 via mobiele applicatie

Eten was ok maar niet super
Salade geitenkaas was koud en afwerking steak gaf de indruk van een industriële keuken

De streek is wel super!
Rust, natuur en goede bed en breakfast akkomodaties

Een weekend dat zeer geslaagd was

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 25 mei 2018

Wil je genieten van een onbezorgd verblijf, omgeven door super vriendelijke mensen, dan moet je hier zijn. Kraaknet, super gezellig en culinair van zeer hoogstaand niveau. Prachtig terras met geweldige bierkaart.

Kamertip: Terrasaskant kan soms lawaaierig zijn
  • Verbleef: april 2018, reisde met familie
Beoordeeld op 25 mei 2018

Een prachtig hotel in een prachtige streek.
Lekkere maaltijd, zalige bedden, nette badkamer.
Ideale uitvalsbasis voor wandel- & fietstochten. Prima fietsenstalling en mogelijkheid tot douchen na het uitchecken. Prima service. Voor herhaling vatbaar!

Verbleef: mei 2018, reisde met familie
Beoordeeld op 20 mei 2018

Een zeer vriendelijke en duidelijke ontvangst bij aankomst - mooie ruime en nette kamers met een goed uitgeruste badkamer. Lekker en uitgebreid ontbijt. een mooi gezellig terras op de binnenplaats en een eenvoudig, maar lekker restaurant

Kamertip: comfortkamer
Verbleef: mei 2018, reisde met vrienden