28 mei 2018 beoordeeld

Waardeloos hotel, komen afspraken niet na!
Gasten worden afgeserveerd met loze beloften door de GM (Ekon?)
Eten is er matig en simpel.
Sommige gangen van het bestelde eten "vergeten" ze..

Ga er niet heen / Do not go there!
ne réserve pas cette chambre d'hôtel

Kamertip: Ga er niet heen! / ne réserve pas cette chambre d'hôtel / Do not go there!
  • Verbleef: april 2018, reisde met vrienden
22 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier 1 nacht geboekt. Het is een prachtig landgoed. Het ligt er fantastisch, mooie tuin. Het huis zelf is hard aan onderhoud toe. De wandeling door de streek is erg mooi, ongeveer 10 km. De kamers waren prima, fijne bedden. De wifi, maar ook de electriciteit haperde (slechte weer ??). Drankje besteld, waren ons vergeten. Na een nieuwe melding kregen we drankje van het huis. Ontbijt was prima. Niet overdadig.

Verbleef: mei 2018, reisde met vrienden
21 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij waren hier met 2 stellen. Er is geen keuzemenu. Je kunt alleen kiezen tussen een 3 en 4 gangen menu. Ze serveren vlees van koeien en varkens die op het eigen landgoed gehouden worden. Eerst een amuse, daarna nog 4 gangen gehad. Allemaal kleine hapjes, zoals het in dit soort restaurants gaat. Allemaal lekker. Je kunt een wijn arrangement erbij nemen. Dat hebben wij niet gedaan, maar een fles huiswijn was ook helemaal goed. We mochten ook gerust rondkijken in het zeer indrukwekkende landhuis met prachtig uitzicht. Erg mooi gebouw, maar ik vond dat het een wat verlaten indruk gaf, omdat er zoveel ruimte niet lijkt te worden gebruikt, en alles donker is. In het restaurant gedeelte is echter heel fraai om te zien en het is leuk om een keer te eten in deze omgeving.

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
5 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het personeel is erg vriendelijk, mooie kamer, voortreffelijke keuken. Het hotel is er in geslaagd hedendaagse luxe te koppelen aan de grandeur van vervlogen tijden. Absolute aanrader is een aperitief in de oude bibliotheek.

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
RobertJanvkampen, General Manager van Landgoed Altembrouck, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 mei 2018

Hartelijk dank voor de mooie woorden en waardering Isabelle. The only way is up @Altembrouck....
We proberen ons elke dag weer te verbeteren.... Tot snel... ;)

8 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier komt men volledig tot rust, in een prachtige omgeving.Buiten komen en enkel de natuur horen. Voor ontbijt een wandeling van 5km gedaan door de natuur met plannetje id hand. Onze kamer was groot met zicht op vijver. Super. Het ontbijt was super en voor ieder wat wils. Gewoon toffe overnachting had.

Verbleef: april 2018, reisde met een partner
RobertJanvkampen, General Manager van Landgoed Altembrouck, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 april 2018

Hartelijk dank voor uw review en de fijne ervaring die u bij ons heeft gehad...

Robert Jan