30 september 2017 beoordeeld

Een late beoordeling, omdat ik mijn eerste van enkele jaren terug terug lees.
We zijn hier (met stel vrienden) met kerst 2016 weer geweest. Wat blijkt, de omgeving en sfeer is uiteraard hetzelfde, maar het hotel s inmiddels verkocht en er is een andere kok. Helaas, enkele niveaus lager dan de vorige. Het kerstdiner was ronduit slecht! Het prijsniveau aan de hoge kant. Na een klacht gaf men toe dat men enkele steken had laten vallen. We hebben een aanbod voor een gratis diner. Wellicht maken we gebruik van dat aanbod als we in de buurt zijn. En zeker zal ik dan weer een objectief oordeel vellen. Ik hoop op een positief, want het hotel blijft een heerlijke stek.

Dus heel andere koek dan onze eerste ervaring. Jammer, jammer.

• Verbleef: december 2016, reisde met een partner
16 september 2017 beoordeeld

Met vrienden het Wagyu & Mangalica arrangement geboekt,
Bij bevestiging van de reservatie werd dit als volgt omschreven:

Hartelijke ontvangst met welkomstdrankje en mangalicahapje
( daar hebben we na een tijdje zelf moeten om vragen én het hapje waren... bitterballen!)
Informatiepakket met prachtige wandelroutes
(niets van gezien!)
4-gangen menu met Wagyu, inclusief bijpassende wijnen
(diner was een ramp. Rode porto in een cognacglas mét ijsblokjes? Not done! Tartaar van Wagyu? Vermengd met rode biet die alles overheerste en totaal geen vleessmaak. Een kwartje van een forelfilet en tenslotte 2 flinterdunne sneetjes varkenvlees.
De wijnen waren wel in orde...
Over het dessert zullen we maar zwijgen...

Bij aankomst ben je meteen onder de indruk: prachtig domein, mooie lokatie, en de kamers ruim. Dat geeft hoge verwachtingen die helaas niet worden ingelost!

Na het diner wilden we nog graag even blijven napraten in de bar maar daar was niemand meer aanwezig om ons te bedienen, dus naar de kamer.

Ontbijt met bubbels: in de verste verte geen bubbels te zien.

Voor een prijs van 189Euro per persoon mag men toch iets anders verwachten!

En kijk goed de afrekening na want daar staat van alles op wat je niet hebt gekregen of dubbel aangerekend!

Kort samengevat: Een prachtige lokatie om te overnachten maar ga vooral ergens anders eten!

Ons zien ze daar niet meer...

• Verbleef: september 2017, reisde met vrienden
Robert v, General Manager van Landgoed Altembrouck, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 november 2017

Beste Rita,

Uiteraard heel vervelend dat u uw verblijf zo heeft ervaren, jammer dat u dat niet heeft gedeeld tijdens uw verblijf, dan kunnen we er wat aan doen. Onze chefs komen bij vooraanstaande restaurants in Nederland en België vandaan en weten echt hoe ze moeten koken. Mede daarom horen wij gelukkig overwegend lovende kritieken.

U krijgt vooraf een menu, en uiteraard kunnen smaken verschillen, maar dan is dat het moment om te zeggen dat u liever een ander gerecht heeft. De combinatie van bietjes en Wagyu beef is spectaculair. Wij koken gastronomisch waarbij de nadruk op de smaak en kwaliteit wordt gelegd, dus wij geven super grote stukken vlees uit. Bubbels staan elke ochtend van 8.00 tot 10.30 in de koeler bij het ontbijt, of wij nu 2 of 60 gasten hebben.

Maar goed, blijft over dat wij het betreuren dat u geen prettige ervaring heeft gehad.

Robert Jan

9 augustus 2017 beoordeeld

Als je het prachtige Voeren wil bezoeken dan is een overnachting te boeken in het Landgoed Altembrouck zeker een aanrader. Het hotel ademt sfeer. Vanuit onze kamer hadden we zicht op de vijver met de reiger, de ganzen, de eenden. Prachtig gewoon. De kamer zelf was ruim met een goed bed en een mooie badkamer. Aan het ontbijt kan het druk zijn. Het baliepersoneel was heel vriendelijk en hulpvaardig in het aanwijzen van wandel- en fietsroutes.

• Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
Ekon v, Manager van Landgoed Altembrouck, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 augustus 2017

Beste Peter, dank voor uw mooie beoordeling....
Wie weet tot snel...

6 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier twee nachten gelogeerd en hebben niets te klagen gehad. Alles ademt een sfeer uit van rust. Op het terras is het goed toeven en de bediening is keurig. De kamer was schoon en ruim. Er was een waterkoker en een nespresso apparaat.

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
Ekon v, General Manager van Landgoed Altembrouck, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 augustus 2017

Wij danken u hartelijk voor deze aardige recensie en hopen u in de toekomst nog een keer terug te zien. Management Landgoed Altembrouck

13 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig gerestaureerd landgoed in een prachtige omgeving. Ruime kamers.
Bijzonder gegeten met fijn wijnarrangement.
Eigen Waygu koeien en Mangalica varkens.
Mooie wandelroutes. Fijn terras en een mooie veranda

Verbleef: juni 2017, reisde met vrienden
Ekon v, General Manager van Landgoed Altembrouck, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 augustus 2017

Dank u Annelies, wij zien jullie uiteraard graag terug bij een volgende gelegenheid.

Management Altembrouck