“Perfect!”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 4 websites!
Landgoed Altembrouck
Beoordeeld als nr. 2 van 2 hotels in 's-Gravenvoeren
18 oktober 2017 beoordeeld

Prachtige locatie in een zeer mooie omgeving voor mensen die van natuur én stilte houden. Ideale uitvalsbasis voor mooie wandelingen in een schitterend decor. Het Landgoed Altembrouck is een prachtig domein, zeer ruime en comfortabele kamer, verzorgd ontbijt en bijzonder lekker diner (arrangement); Genoten van de eerste tot laatste minuut. Vriendelijk en zeer behulpzaam personeel. Kortom zeer aanbevelingswaardig! Dat het niet echt goedkoop is, tja ... dit is logisch zeker?

• Verbleef: Oktober, 2017, reisde met een partner
Robert v, General Manager van Landgoed Altembrouck, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Beste Rudi,

Hartelijk dank voor uw fijne beoordeling. Wij doen elke dag onze uiterste best om het iedereen naar hun zin te maken. Qua prijs zijn wij goedkoper dan het gemiddelde terras in Maastricht of Luik, ook onze kamers zijn erg goed qua prijs en kwaliteit.

Hoedanook, we zien u graag weer terug,

Robert Jan

30 september 2017 beoordeeld

Een late beoordeling, omdat ik mijn eerste van enkele jaren terug terug lees.
We zijn hier (met stel vrienden) met kerst 2016 weer geweest. Wat blijkt, de omgeving en sfeer is uiteraard hetzelfde, maar het hotel s inmiddels verkocht en er is een andere kok. Helaas, enkele niveaus lager dan de vorige. Het kerstdiner was ronduit slecht! Het prijsniveau aan de hoge kant. Na een klacht gaf men toe dat men enkele steken had laten vallen. We hebben een aanbod voor een gratis diner. Wellicht maken we gebruik van dat aanbod als we in de buurt zijn. En zeker zal ik dan weer een objectief oordeel vellen. Ik hoop op een positief, want het hotel blijft een heerlijke stek.

Dus heel andere koek dan onze eerste ervaring. Jammer, jammer.

• Verbleef: December, 2016, reisde met een partner
16 september 2017 beoordeeld

Met vrienden het Wagyu & Mangalica arrangement geboekt,
Bij bevestiging van de reservatie werd dit als volgt omschreven:

Hartelijke ontvangst met welkomstdrankje en mangalicahapje
( daar hebben we na een tijdje zelf moeten om vragen én het hapje waren... bitterballen!)
Informatiepakket met prachtige wandelroutes
(niets van gezien!)
4-gangen menu met Wagyu, inclusief bijpassende wijnen
(diner was een ramp. Rode porto in een cognacglas mét ijsblokjes? Not done! Tartaar van Wagyu? Vermengd met rode biet die alles overheerste en totaal geen vleessmaak. Een kwartje van een forelfilet en tenslotte 2 flinterdunne sneetjes varkenvlees.
De wijnen waren wel in orde...
Over het dessert zullen we maar zwijgen...

Bij aankomst ben je meteen onder de indruk: prachtig domein, mooie lokatie, en de kamers ruim. Dat geeft hoge verwachtingen die helaas niet worden ingelost!

Na het diner wilden we nog graag even blijven napraten in de bar maar daar was niemand meer aanwezig om ons te bedienen, dus naar de kamer.

Ontbijt met bubbels: in de verste verte geen bubbels te zien.

Voor een prijs van 189Euro per persoon mag men toch iets anders verwachten!

En kijk goed de afrekening na want daar staat van alles op wat je niet hebt gekregen of dubbel aangerekend!

Kort samengevat: Een prachtige lokatie om te overnachten maar ga vooral ergens anders eten!

Ons zien ze daar niet meer...

• Verbleef: September, 2017, reisde met vrienden

Beste Rita,

Uiteraard heel vervelend dat u uw verblijf zo heeft ervaren, jammer dat u dat niet heeft gedeeld tijdens uw verblijf, dan kunnen we er wat aan doen. Onze chefs komen bij vooraanstaande restaurants in Nederland en België vandaan en weten echt hoe ze moeten koken. Mede daarom horen wij gelukkig overwegend lovende kritieken.

U krijgt vooraf een menu, en uiteraard kunnen smaken verschillen, maar dan is dat het moment om te zeggen dat u liever een ander gerecht heeft. De combinatie van bietjes en Wagyu beef is spectaculair. Wij koken gastronomisch waarbij de nadruk op de smaak en kwaliteit wordt gelegd, dus wij geven super grote stukken vlees uit. Bubbels staan elke ochtend van 8.00 tot 10.30 in de koeler bij het ontbijt, of wij nu 2 of 60 gasten hebben.

Maar goed, blijft over dat wij het betreuren dat u geen prettige ervaring heeft gehad.

Robert Jan

9 augustus 2017 beoordeeld

Als je het prachtige Voeren wil bezoeken dan is een overnachting te boeken in het Landgoed Altembrouck zeker een aanrader. Het hotel ademt sfeer. Vanuit onze kamer hadden we zicht op de vijver met de reiger, de ganzen, de eenden. Prachtig gewoon. De kamer zelf was ruim met een goed bed en een mooie badkamer. Aan het ontbijt kan het druk zijn. Het baliepersoneel was heel vriendelijk en hulpvaardig in het aanwijzen van wandel- en fietsroutes.

• Verbleef: Augustus, 2017, reisde met een partner
Ekon v, Manager van Landgoed Altembrouck, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 augustus 2017

Beste Peter, dank voor uw mooie beoordeling....
Wie weet tot snel...

6 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier twee nachten gelogeerd en hebben niets te klagen gehad. Alles ademt een sfeer uit van rust. Op het terras is het goed toeven en de bediening is keurig. De kamer was schoon en ruim. Er was een waterkoker en een nespresso apparaat.

Verbleef: Augustus, 2017, reisde met een partner
Ekon v, General Manager van Landgoed Altembrouck, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 augustus 2017

Wij danken u hartelijk voor deze aardige recensie en hopen u in de toekomst nog een keer terug te zien. Management Landgoed Altembrouck

13 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig gerestaureerd landgoed in een prachtige omgeving. Ruime kamers.
Bijzonder gegeten met fijn wijnarrangement.
Eigen Waygu koeien en Mangalica varkens.
Mooie wandelroutes. Fijn terras en een mooie veranda

Verbleef: Juni, 2017, reisde met vrienden
Ekon v, General Manager van Landgoed Altembrouck, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 augustus 2017

Dank u Annelies, wij zien jullie uiteraard graag terug bij een volgende gelegenheid.

Management Altembrouck

8 juni 2017 beoordeeld

Altembrouck is een mooi landgoed / hotel, rustig gelegen in het heuvelachtige landschap net onder Maastricht. Mooie kamers, prima restaurant en een heerlijk terras op de binnenplaats. Het personeel is vriendelijk en alert.
Het landgoed is prachtig ingericht, veel originele details. De bibliotheek en de wijnkelder zijn een lust voor het oog. We komen hier graag terug!

• Verbleef: Juni, 2017, reisde met vrienden

Dank u Jan, wij proberen altijd onze uiterste best te doen het iedereen naar z'n zin te maken. Hopelijk tot ziens, Management Altembrouck

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van 's-Gravenvoeren in overweging
op 2,1 km afstand
Hotel Slenakerhof
nr. 1 van 8 in Slenaken
131 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Landgoed Altembrouck geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Landgoed Altembrouck

Adres: Altenbroek 4, 's-Gravenvoeren 3798, België
Locatie: België > Vlaanderen > Limburg Province > 's-Gravenvoeren
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Suites Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 2 van 2 hotels in 's-Gravenvoeren
Prijsklasse: € 102 - € 170 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Landgoed Altembrouck 4*
Aantal kamers: 27
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van TripOnline SA, Booking.com en Weekend Desk, dus je kunt je reserveringen bij Landgoed Altembrouck met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?