Hotel Blanckthys('s-Gravenvoeren)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 02/08
Gratis annuleren tot 28/07
  • Gratis ontbijt
Gratis annuleren tot 03/08
Zie aanbieding
Hotel Restaurant Slenaker Vallei(Slenaken)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 01/08
Gratis annuleren tot 28/07
De Blauwe Reiger('s-Gravenvoeren)
TripAdvisor
6 mei 2013 beoordeeld

Landgoed Altembrouck is een heerlijk hotel, met goede bedden, prima eten, vriendelijk personeel, gelegen in een fantastische omgeving. Voor golfliefhebbers zijn er talrijke golfbanen in de directe omgeving van het hotel. Kortom, een aanrader!

6 mei 2013 beoordeeld

Het geheel van het domein was indrukwekkend. Het onthaal erg vriendelijk en correct. De kamer was bijzonder ruim en comfortabel en de omgeving straalde rust uit. Het eten was voortreffelijk. De kok stelde een menu vast die elke dag (we waren er drie dagen) totaal anders was. Een menukaart was er dus niet en de prijs voor de aangeboden menu moesten we de tweede dag zelf vragen, gezien die nergens vermeld stond... Zonder pedant te willen zijn zou ik de uitbater toch de stille raad geven om daarover beter te communiceren, want dat gaf niet meteen een "rustgevend gevoel".. Overigens was de prijs zelf, naar ons idee, wel correct voor de geboden kwaliteit.

• Verbleef: mei 2013, reisde met een partner
5 mei 2013 beoordeeld

Het landgoed is wekelijk een heerlijke plek om te vertoeven. De keuken levert werkelijk eerlijke en
smakelijke gerechten af die super lekker smaken.De ontvangst was op een manier alsof we
reeds in het domein waren geweest: professioneel en correct!
Het ontbijt was super met een zeer vriendelijke bediening.
We komen zeker terug!

Kamertip: Volgens ons is dit niet nodig daar alles o.k. is!!
1 mei 2013 beoordeeld

Prachtige locatie, fantastische kamer, goed ontbijt, vriendelijk personeel, uitstekend geschikt voor group events en conferenties, team buildings. Diner ook erg goed, mag iets pro-actiever met uitschenken van wijnen tijdens diner.

• Verbleef: april 2013
9 april 2013 beoordeeld

Landgoed Altembrouck is een heerlijke plek voor een (heel) lang weekend. Het eten (zowel diner als ontbijt) is er verrukkelijk. Het landgoed inspireert en ontroert. Je voelt je er welkom en wordt enorm verwend. Net als de Kobe-koeien en Hongaarse varkentjes. De omgeving is prachtig en je kunt er - ook zonder kaart - eindeloos wandelen. Maastricht en Luik liggen om de hoek. De kamers zijn ruim en gezellig om 's avonds nog wat te zitten.

Kamertip: Vraag een kamer met uitzicht op de vijver en zo ver mogelijk van de benedenhal vandaan ( t kan nogal galmen).