Hotel Blanckthys('s-Gravenvoeren)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 29/07
Travelocity
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 120 per nacht.

• Gratis parkeren
Hotel Restaurant Slenaker Vallei(Slenaken)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 01/08
Gratis annuleren tot 28/07
  • Gratis parkeren
Hotel en Brasserie De Zevende Heerlijkheid(Slenaken)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 02/08
De Blauwe Reiger('s-Gravenvoeren)
TripAdvisor
  • Inclusief ontbijt
9 april 2013 beoordeeld

Landgoed Altembrouck is een heerlijke plek voor een (heel) lang weekend. Het eten (zowel diner als ontbijt) is er verrukkelijk. Het landgoed inspireert en ontroert. Je voelt je er welkom en wordt enorm verwend. Net als de Kobe-koeien en Hongaarse varkentjes. De omgeving is prachtig en je kunt er - ook zonder kaart - eindeloos wandelen. Maastricht en Luik liggen om de hoek. De kamers zijn ruim en gezellig om 's avonds nog wat te zitten.

Kamertip: Vraag een kamer met uitzicht op de vijver en zo ver mogelijk van de benedenhal vandaan ( t kan nogal galmen).
  • Verbleef: april 2013, reisde met een partner
7 maart 2013 beoordeeld

Ontvangst op zo'n manier dat je je welkom voelt. Dat je een persoonlijke behandeling mag verwachten. En dat blijkt ook zo te zijn doorheen het ganse verblijf. De keuken is gebaseerd op eerlijke ingrediënten die heel mooi worden gepresenteerd.Gemoedelijk en gemeend vriendelijke bediening, ook bij het ontbijt. Een verademing wanneer je al zoveel hotels hebt gezien.

• Verbleef: februari 2013, reisde met een partner
6 maart 2013 beoordeeld

We vonden de omgeving schitterend, het onthaal en het personeel waren uiterst vriendelijk.
Het ontbijt was in orde en het avondeten wat super lekker.
Suite die we huurden was mooi, maar helemaal niet proper !!
Dit was een enorm min-punt dat ons jammer genoeg zal blijblijven.

• Verbleef: februari 2013, reisde met familie
26 februari 2013 beoordeeld

Een prachtige locatie, uitstekende service, hele mooie kamers, lekker eten..ik kan eigenlijk alleen maar in lovende woorden spreken over Altembrouck. Een oase van rust, oprecht een uniek kader. Dat het ook nog een keer sneeuwde en dus alles onder een sneeuwtapijt kwam te liggen maakte het alleen maar feeërieker. Je waant je werkelijk in een andere dimensie, waar alles mooi is, en iedereen vriendelijk, het zou zo in een film kunnen.

• Verbleef: februari 2013, reisde met vrienden
21 februari 2013 beoordeeld

Een schitterende locatie op een mooie plek, op slechts 20 min van Maastricht.

Leuk ontvangst, echter kon gastheer ons weinig vertellen over waarvoor deze locatie vroeger gedient heeft. Kamer was gezellig, tikkeltje boers, weinig faciliteiten, 3 lampjes stuk en als cadeautje mochten we de televisie zelf programmeren en raam kon enkel op kiepstand dus niet sluiten. Overigens is er bijna geen bereik op de gsm danwel Internet.

Diner was heerlijk maar de service en daarmee vooral de bediening, het leken wel een stel middelbare hotelschool studenten, rechts en links inzetten, over de gasten buigen om glazen weg te halen. Tijdens gerechten wordt geen wijnarrangement geboden en wordt er ook niets uitgelegd over de gerechten zelf. Aan het einde van het diner, was het zoeken naar de bediening en bijna smeken om een kopje koffie/thee.
De chef kok verdient absoluut een pluim, echter zijn bedieningsbrigade haalt het falikant naar beneden en dat is echt zonde.

Onze verwachtingen voor het ontbijt waren dan ook gespannen, echter bij aankomst wederom geen bediening, nadat we onze broodjes op hadden, kwam er een dame uit de keuken gerend met owh excuus ik had u nog niet gezien, en kregen we alsnog koffie en thee (na 30 minuten)

Bij uitcheck hebben we aangegeven niet geheel blij te zijn, maar met wat gemompel hebben wij de rekening maar gewoon betaald.
Wij komen hier in ieder geval nooit meer terug.

• Verbleef: februari 2013, reisde met een partner