“Tot rust komen in Altembrouck”
Beoordeling van Landgoed Altembrouck

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 4 websites!
Landgoed Altembrouck
Beoordeeld als nr. 2 van 2 hotels in 's-Gravenvoeren
6 maart 2013 beoordeeld

We vonden de omgeving schitterend, het onthaal en het personeel waren uiterst vriendelijk.
Het ontbijt was in orde en het avondeten wat super lekker.
Suite die we huurden was mooi, maar helemaal niet proper !!
Dit was een enorm min-punt dat ons jammer genoeg zal blijblijven.

• Verbleef: Februari, 2013, reisde met familie

26 februari 2013 beoordeeld

Een prachtige locatie, uitstekende service, hele mooie kamers, lekker eten..ik kan eigenlijk alleen maar in lovende woorden spreken over Altembrouck. Een oase van rust, oprecht een uniek kader. Dat het ook nog een keer sneeuwde en dus alles onder een sneeuwtapijt kwam te liggen maakte het alleen maar feeërieker. Je waant je werkelijk in een andere dimensie, waar alles mooi is, en iedereen vriendelijk, het zou zo in een film kunnen.

• Verbleef: Februari, 2013, reisde met vrienden
21 februari 2013 beoordeeld

Een schitterende locatie op een mooie plek, op slechts 20 min van Maastricht.

Leuk ontvangst, echter kon gastheer ons weinig vertellen over waarvoor deze locatie vroeger gedient heeft. Kamer was gezellig, tikkeltje boers, weinig faciliteiten, 3 lampjes stuk en als cadeautje mochten we de televisie zelf programmeren en raam kon enkel op kiepstand dus niet sluiten. Overigens is er bijna geen bereik op de gsm danwel Internet.

Diner was heerlijk maar de service en daarmee vooral de bediening, het leken wel een stel middelbare hotelschool studenten, rechts en links inzetten, over de gasten buigen om glazen weg te halen. Tijdens gerechten wordt geen wijnarrangement geboden en wordt er ook niets uitgelegd over de gerechten zelf. Aan het einde van het diner, was het zoeken naar de bediening en bijna smeken om een kopje koffie/thee.
De chef kok verdient absoluut een pluim, echter zijn bedieningsbrigade haalt het falikant naar beneden en dat is echt zonde.

Onze verwachtingen voor het ontbijt waren dan ook gespannen, echter bij aankomst wederom geen bediening, nadat we onze broodjes op hadden, kwam er een dame uit de keuken gerend met owh excuus ik had u nog niet gezien, en kregen we alsnog koffie en thee (na 30 minuten)

Bij uitcheck hebben we aangegeven niet geheel blij te zijn, maar met wat gemompel hebben wij de rekening maar gewoon betaald.
Wij komen hier in ieder geval nooit meer terug.

• Verbleef: Februari, 2013, reisde met een partner
21 februari 2013 beoordeeld

Vorig weekend waren we te gast op landgoed Altembrouck. Na een heerlijke dag in Maastricht kwamen we aan op "ons" landgoed. We werden allervriendelijkst ontvangen bij de receptie. Een miscommunicatie in de reservering was gelukkig zo opgelost.
Het genieten kon beginnen. We hadden een mooie schone kamer met een heerlijk bed. Uitzicht op een vijver en bospartijen. 's Avonds dineerde we in restaurant Fogo. Ook hier hebben we genoten. Gerechten met producten direct van het land. Erg bijzonder dat hier in de keuken gewerkt wordt met vee van het landgoed. De prachtige Japanse Wagyu runderen en Magalica varkens.
Na een heerlijk nachtrust, schoven we 's ochtend aan voor een voorstelijk ontbijt. Vers brood, heerlijke eitjes, huisgemaakte jam en charcuterie. We konden rustig aan doen, want we hoefden pas laat uit te checken. Een echte lazy sunday.

We komen zeker terug om weer eens bij te tanken op landgoed Altembrouck.

• Verbleef: Februari, 2013, reisde met een partner
23 januari 2013 beoordeeld

Het is echt een verborgen oase van kwaliteit met geweldig vriendelijke service. We voelden ons echt thuis. Een heerlijk diner met geweldige smaak combinaties en een vriendelijke bediening.
Schone kamers en een prima ontbijt. Het was onze eerste bezoek maar zeker niet het laatste. Een aanrader

• Verbleef: Januari, 2013, reisde met een partner
21 januari 2013 beoordeeld

Zeer aangenaam, feeëriek, super vreindelijk, zéér attent, in een uniek kader, zéér mooi dat zoiets autheniek bewaard kan blijven, lekkere keuken met mooie producten, goede wijnkaart!
Wij snappen niet waar het vandaankomt (de kind onvriendleijkheid) maar wel opgevoede kinderen (2 en 4jaar) zijn hier zeker welkom, en ze zijn hier ook supper verwend geweest.
Men kan hier helemooie wandelingen maken in een toch uniek stukje vergeten Vlaanderen, en met de sneeuw is dat nog leuker.
Als het hotel ooit zou overwegen een zwenbad te bouwen, met Sauna, dan is het gewoon de max!

• Verbleef: Januari, 2013, reisde met familie
11 januari 2013 beoordeeld

Een spontane zoekactie op internet voor een overnachting in de buurt van Luik leverde dit landgoed op. We wilden een bijzondere locatie en dat is het! Ondanks het miezerige weer hadden we bij aankomst al een wow effect. Met mooi weer moet het helemaal geweldig zijn. Je hoeft ook niet bang te zijn dat het te chic is, het supervriendelijke, gastvrije personeel geeft je gelijk het gevoel dat je welkom bent. Hospitality zoals het bedoeld is!

De charme van het landgoed is de combinatie van het landeljke leven - het eerste wat ik hoorde was het geknor van varkens - met alle luxe en comfort binnen. Alles is zeer smaakvol ingericht, de bedden liggen perfect en overal is wifi. Het eten, zo veel mogelijk van eigen landgoed, was ook helemaal goed. Omdat het low tide was, geen à la carte, helaas niet het bijzondere rund geproefd dat er gefokt wordt. Een mooie reden om nog eens terug te komen. Ook een aanrader als je iemand eens echt wilt verwennen, of een romantisch uitje.

• Verbleef: Januari, 2013, reisde met vrienden
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van 's-Gravenvoeren in overweging
op 2,1 km afstand
Hotel Slenakerhof
nr. 1 van 8 in Slenaken
131 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Landgoed Altembrouck geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Landgoed Altembrouck

Adres: Altenbroek 4, 's-Gravenvoeren 3798, België
Locatie: België > Vlaanderen > Limburg Province > 's-Gravenvoeren
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Suites Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 2 van 2 hotels in 's-Gravenvoeren
Prijsklasse: € 101 - € 170 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Landgoed Altembrouck 4*
Aantal kamers: 27
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, TripOnline SA en Weekend Desk, dus je kunt je reserveringen bij Landgoed Altembrouck met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?