“Onverwachts landelijk en gastronomisch genoegen!”
Beoordeling van Landgoed Altembrouck

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 5 websites!
Landgoed Altembrouck
Beoordeeld als nr. 2 van 2 hotels in 's-Gravenvoeren
21 februari 2013 beoordeeld

Vorig weekend waren we te gast op landgoed Altembrouck. Na een heerlijke dag in Maastricht kwamen we aan op "ons" landgoed. We werden allervriendelijkst ontvangen bij de receptie. Een miscommunicatie in de reservering was gelukkig zo opgelost.
Het genieten kon beginnen. We hadden een mooie schone kamer met een heerlijk bed. Uitzicht op een vijver en bospartijen. 's Avonds dineerde we in restaurant Fogo. Ook hier hebben we genoten. Gerechten met producten direct van het land. Erg bijzonder dat hier in de keuken gewerkt wordt met vee van het landgoed. De prachtige Japanse Wagyu runderen en Magalica varkens.
Na een heerlijk nachtrust, schoven we 's ochtend aan voor een voorstelijk ontbijt. Vers brood, heerlijke eitjes, huisgemaakte jam en charcuterie. We konden rustig aan doen, want we hoefden pas laat uit te checken. Een echte lazy sunday.

We komen zeker terug om weer eens bij te tanken op landgoed Altembrouck.

• Verbleef: Februari, 2013, reisde met een partner

23 januari 2013 beoordeeld

Het is echt een verborgen oase van kwaliteit met geweldig vriendelijke service. We voelden ons echt thuis. Een heerlijk diner met geweldige smaak combinaties en een vriendelijke bediening.
Schone kamers en een prima ontbijt. Het was onze eerste bezoek maar zeker niet het laatste. Een aanrader

• Verbleef: Januari, 2013, reisde met een partner
21 januari 2013 beoordeeld

Zeer aangenaam, feeëriek, super vreindelijk, zéér attent, in een uniek kader, zéér mooi dat zoiets autheniek bewaard kan blijven, lekkere keuken met mooie producten, goede wijnkaart!
Wij snappen niet waar het vandaankomt (de kind onvriendleijkheid) maar wel opgevoede kinderen (2 en 4jaar) zijn hier zeker welkom, en ze zijn hier ook supper verwend geweest.
Men kan hier helemooie wandelingen maken in een toch uniek stukje vergeten Vlaanderen, en met de sneeuw is dat nog leuker.
Als het hotel ooit zou overwegen een zwenbad te bouwen, met Sauna, dan is het gewoon de max!

• Verbleef: Januari, 2013, reisde met familie
11 januari 2013 beoordeeld

Een spontane zoekactie op internet voor een overnachting in de buurt van Luik leverde dit landgoed op. We wilden een bijzondere locatie en dat is het! Ondanks het miezerige weer hadden we bij aankomst al een wow effect. Met mooi weer moet het helemaal geweldig zijn. Je hoeft ook niet bang te zijn dat het te chic is, het supervriendelijke, gastvrije personeel geeft je gelijk het gevoel dat je welkom bent. Hospitality zoals het bedoeld is!

De charme van het landgoed is de combinatie van het landeljke leven - het eerste wat ik hoorde was het geknor van varkens - met alle luxe en comfort binnen. Alles is zeer smaakvol ingericht, de bedden liggen perfect en overal is wifi. Het eten, zo veel mogelijk van eigen landgoed, was ook helemaal goed. Omdat het low tide was, geen à la carte, helaas niet het bijzondere rund geproefd dat er gefokt wordt. Een mooie reden om nog eens terug te komen. Ook een aanrader als je iemand eens echt wilt verwennen, of een romantisch uitje.

• Verbleef: Januari, 2013, reisde met vrienden
8 januari 2013 beoordeeld

Recent een overnachting inclusief diner geboekt bij Landgoed Altembrouck. Wat een ongelooflijke ervaring: superlekker gegeten van de specialiteiten bij een knapperend haardvuur in het gezellige restaurant, lekker geslapen in één van de prachtige kamers, uiterst vriendelijke bediening en alles tiptop qua kwaliteit.
Dit is een verborgen juweel en ik twijfel of ik iedereen wel zou verklappen hoe goed dit is, niet doorvertellen hé :-)

Kamertip: Alle kamers zijn goed eigenlijk, al vanaf de zogezegd 'kleinere' superior kamers. Kamers met ...
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: December, 2012, reisde voor zaken
8 januari 2013 beoordeeld

Kamer viel tegen hoop stof, zand en spinnenwebben geen nespresso zoals aangegeven.Kamer bij ingang weining privacy. Ik zou dit geen 4 sterren hotel willen noemen maar een luxe bed and breakfast met diner. Behalve de kerstbomen weinig kerstsfeer weinig personeel zodat je overdag verplicht was om weg te gaan. Niet voor herhaling vatbaar.

• Verbleef: December, 2012, reisde met een partner
7 januari 2013 beoordeeld

Gastvrij ontvangen op deze hele bijzondere en mooie landelijke locatie. Zintuigelijk communiceren staat er op de deur: dat is echt waar! Buiten ruik je de beestenboel, je hoort hanen kraaien op tijdstippen waarop je het niet verwacht, je proeft bij het diner de heerlijke en eerlijke producten van het omringende land en je ogen kun je op allerlei manieren de kost geven, met kunst kijken bijv.

We hadden een lekkere grote kamer met goed bed. We hebben heerlijk gedineerd en werden prima bediend, in het Nederlands!

Kamertip: * Oordoppen meenemen voor degene die wakker worden van hanen gekraai.... * Bij regenachtig weer st ...
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Januari, 2013, reisde met vrienden
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van 's-Gravenvoeren in overweging
op 2,1 km afstand
13 beoordelingen
op 27,1 km afstand
Terhills Hotel - Different Hotels
Prijzen weergeven

In Landgoed Altembrouck geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Landgoed Altembrouck

Adres: Altenbroek 4, 's-Gravenvoeren 3798, België
Locatie: België > Vlaanderen > Limburg Province > 's-Gravenvoeren
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Suites Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 2 van 2 hotels in 's-Gravenvoeren
Prijsklasse: €111 - €230 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Landgoed Altembrouck 4*
Aantal kamers: 27
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, TripOnline SA, Booking.com, Hotels.com en Weekend Desk, dus je kunt je reserveringen bij Landgoed Altembrouck met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?