Hotel Blanckthys('s-Gravenvoeren)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 16% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 16% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 116 per nacht.

Gratis annuleren tot 25/07
  • Restaurant
    Besparingsmelding! 21% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 21% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 140 per nacht.

Gratis annuleren tot 27/07
    Zie aanbieding
    Hotel Restaurant Slenaker Vallei(Slenaken)(Heel veel waar voor je geld!)
    Gratis annuleren tot 25/07
    De Blauwe Reiger('s-Gravenvoeren)
    TripAdvisor
    • Inclusief ontbijt
    23 januari 2013 beoordeeld

Het is echt een verborgen oase van kwaliteit met geweldig vriendelijke service. We voelden ons echt thuis. Een heerlijk diner met geweldige smaak combinaties en een vriendelijke bediening.
    Schone kamers en een prima ontbijt. Het was onze eerste bezoek maar zeker niet het laatste. Een aanrader

• Verbleef: januari 2013, reisde met een partner
    21 januari 2013 beoordeeld

Zeer aangenaam, feeëriek, super vreindelijk, zéér attent, in een uniek kader, zéér mooi dat zoiets autheniek bewaard kan blijven, lekkere keuken met mooie producten, goede wijnkaart!
    Wij snappen niet waar het vandaankomt (de kind onvriendleijkheid) maar wel opgevoede kinderen (2 en 4jaar) zijn hier zeker welkom, en ze zijn hier ook supper verwend geweest.
    Men kan hier helemooie wandelingen maken in een toch uniek stukje vergeten Vlaanderen, en met de sneeuw is dat nog leuker.
    Als het hotel ooit zou overwegen een zwenbad te bouwen, met Sauna, dan is het gewoon de max!

• Verbleef: januari 2013, reisde met familie
    11 januari 2013 beoordeeld

Een spontane zoekactie op internet voor een overnachting in de buurt van Luik leverde dit landgoed op. We wilden een bijzondere locatie en dat is het! Ondanks het miezerige weer hadden we bij aankomst al een wow effect. Met mooi weer moet het helemaal geweldig zijn. Je hoeft ook niet bang te zijn dat het te chic is, het supervriendelijke, gastvrije personeel geeft je gelijk het gevoel dat je welkom bent. Hospitality zoals het bedoeld is!

De charme van het landgoed is de combinatie van het landeljke leven - het eerste wat ik hoorde was het geknor van varkens - met alle luxe en comfort binnen. Alles is zeer smaakvol ingericht, de bedden liggen perfect en overal is wifi. Het eten, zo veel mogelijk van eigen landgoed, was ook helemaal goed. Omdat het low tide was, geen à la carte, helaas niet het bijzondere rund geproefd dat er gefokt wordt. Een mooie reden om nog eens terug te komen. Ook een aanrader als je iemand eens echt wilt verwennen, of een romantisch uitje.

• Verbleef: januari 2013, reisde met vrienden
    8 januari 2013 beoordeeld

Recent een overnachting inclusief diner geboekt bij Landgoed Altembrouck. Wat een ongelooflijke ervaring: superlekker gegeten van de specialiteiten bij een knapperend haardvuur in het gezellige restaurant, lekker geslapen in één van de prachtige kamers, uiterst vriendelijke bediening en alles tiptop qua kwaliteit.
    Dit is een verborgen juweel en ik twijfel of ik iedereen wel zou verklappen hoe goed dit is, niet doorvertellen hé :-)

Kamertip: Alle kamers zijn goed eigenlijk, al vanaf de zogezegd 'kleinere' superior kamers. Kamers met zicht op de vijver zijn wel heel aangenaam.
    • Verbleef: december 2012, reisde voor zaken
    8 januari 2013 beoordeeld

Kamer viel tegen hoop stof, zand en spinnenwebben geen nespresso zoals aangegeven.Kamer bij ingang weining privacy. Ik zou dit geen 4 sterren hotel willen noemen maar een luxe bed and breakfast met diner. Behalve de kerstbomen weinig kerstsfeer weinig personeel zodat je overdag verplicht was om weg te gaan. Niet voor herhaling vatbaar.

• Verbleef: december 2012, reisde met een partner