Beoordeeld op 8 januari 2013

Recent een overnachting inclusief diner geboekt bij Landgoed Altembrouck. Wat een ongelooflijke ervaring: superlekker gegeten van de specialiteiten bij een knapperend haardvuur in het gezellige restaurant, lekker geslapen in één van de prachtige kamers, uiterst vriendelijke bediening en alles tiptop qua kwaliteit.
Dit is een verborgen juweel en ik twijfel of ik iedereen wel zou verklappen hoe goed dit is, niet doorvertellen hé :-)

Kamertip: Alle kamers zijn goed eigenlijk, al vanaf de zogezegd 'kleinere' superior kamers. Kamers met zicht op de vijver zijn wel heel aangenaam.
  • Verbleef: december 2012, reisde voor zaken
Beoordeeld op 8 januari 2013

Kamer viel tegen hoop stof, zand en spinnenwebben geen nespresso zoals aangegeven.Kamer bij ingang weining privacy. Ik zou dit geen 4 sterren hotel willen noemen maar een luxe bed and breakfast met diner. Behalve de kerstbomen weinig kerstsfeer weinig personeel zodat je overdag verplicht was om weg te gaan. Niet voor herhaling vatbaar.

• Verbleef: december 2012, reisde met een partner
Beoordeeld op 7 januari 2013

Gastvrij ontvangen op deze hele bijzondere en mooie landelijke locatie. Zintuigelijk communiceren staat er op de deur: dat is echt waar! Buiten ruik je de beestenboel, je hoort hanen kraaien op tijdstippen waarop je het niet verwacht, je proeft bij het diner de heerlijke en eerlijke producten van het omringende land en je ogen kun je op allerlei manieren de kost geven, met kunst kijken bijv.

We hadden een lekkere grote kamer met goed bed. We hebben heerlijk gedineerd en werden prima bediend, in het Nederlands!

Kamertip: * Oordoppen meenemen voor degene die wakker worden van hanen gekraai.... * Bij regenachtig weer stevige schoenen/ waterdichte laarzen meenemen voor wandeling in het mooie buitengebied
  • Verbleef: januari 2013, reisde met vrienden
Beoordeeld op 7 januari 2013

Zeer gastvrij en "lekker" hotel. Zeer mooi landgoed/kasteel in een adembenemend decor! Super mooie kamer met zicht op de eendjes en reiger in de vijver. Ideale uitvalsbasis om te wandelen in de Voeren. Ons 4 gangen diner was overheerlijk. De bediening was jammer genoeg slecht (menu werd niet voorgesteld, was niet op de hoogte of er aangepaste wijnen beschikbaar waren, kon de fles wijn niet openen, sprak amper Nederlands of Frans,...). Het onbijt was goed maar duur (€18/pp).
We komen zeker nog eens terug genieten!

• Verbleef: januari 2013, reisde met een partner
Beoordeeld op 6 januari 2013

Wij hebben kerst gevierd op het Landgoed Altembrouck en het was reuze fijn, gezellig, fantastisch. Alles was tot in de puntjes verzorgt en de kamer was ademloos perfect !
Dit is een aanrader voor iederen zowel jong en oud en zelfs voor de huisdieren is er geen enkel probleem. Wil je een zakendiner of privé 1 adres Landgoed Altembrouck.

• Verbleef: december 2012, reisde met een partner