“Onverwachte verrassing”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 4 websites!
Landgoed Altembrouck
Beoordeeld als nr. 2 van 2 hotels in 's-Gravenvoeren
11 januari 2013 beoordeeld

Een spontane zoekactie op internet voor een overnachting in de buurt van Luik leverde dit landgoed op. We wilden een bijzondere locatie en dat is het! Ondanks het miezerige weer hadden we bij aankomst al een wow effect. Met mooi weer moet het helemaal geweldig zijn. Je hoeft ook niet bang te zijn dat het te chic is, het supervriendelijke, gastvrije personeel geeft je gelijk het gevoel dat je welkom bent. Hospitality zoals het bedoeld is!

De charme van het landgoed is de combinatie van het landeljke leven - het eerste wat ik hoorde was het geknor van varkens - met alle luxe en comfort binnen. Alles is zeer smaakvol ingericht, de bedden liggen perfect en overal is wifi. Het eten, zo veel mogelijk van eigen landgoed, was ook helemaal goed. Omdat het low tide was, geen à la carte, helaas niet het bijzondere rund geproefd dat er gefokt wordt. Een mooie reden om nog eens terug te komen. Ook een aanrader als je iemand eens echt wilt verwennen, of een romantisch uitje.

• Verbleef: Januari, 2013, reisde met vrienden

8 januari 2013 beoordeeld

Recent een overnachting inclusief diner geboekt bij Landgoed Altembrouck. Wat een ongelooflijke ervaring: superlekker gegeten van de specialiteiten bij een knapperend haardvuur in het gezellige restaurant, lekker geslapen in één van de prachtige kamers, uiterst vriendelijke bediening en alles tiptop qua kwaliteit.
Dit is een verborgen juweel en ik twijfel of ik iedereen wel zou verklappen hoe goed dit is, niet doorvertellen hé :-)

Kamertip: Alle kamers zijn goed eigenlijk, al vanaf de zogezegd 'kleinere' superior kamers. Kamers met ...
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: December, 2012, reisde voor zaken
8 januari 2013 beoordeeld

Kamer viel tegen hoop stof, zand en spinnenwebben geen nespresso zoals aangegeven.Kamer bij ingang weining privacy. Ik zou dit geen 4 sterren hotel willen noemen maar een luxe bed and breakfast met diner. Behalve de kerstbomen weinig kerstsfeer weinig personeel zodat je overdag verplicht was om weg te gaan. Niet voor herhaling vatbaar.

7 januari 2013 beoordeeld

Gastvrij ontvangen op deze hele bijzondere en mooie landelijke locatie. Zintuigelijk communiceren staat er op de deur: dat is echt waar! Buiten ruik je de beestenboel, je hoort hanen kraaien op tijdstippen waarop je het niet verwacht, je proeft bij het diner de heerlijke en eerlijke producten van het omringende land en je ogen kun je op allerlei manieren de kost geven, met kunst kijken bijv.

We hadden een lekkere grote kamer met goed bed. We hebben heerlijk gedineerd en werden prima bediend, in het Nederlands!

Kamertip: * Oordoppen meenemen voor degene die wakker worden van hanen gekraai.... * Bij regenachtig weer st ...
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Januari, 2013, reisde met vrienden
7 januari 2013 beoordeeld

Zeer gastvrij en "lekker" hotel. Zeer mooi landgoed/kasteel in een adembenemend decor! Super mooie kamer met zicht op de eendjes en reiger in de vijver. Ideale uitvalsbasis om te wandelen in de Voeren. Ons 4 gangen diner was overheerlijk. De bediening was jammer genoeg slecht (menu werd niet voorgesteld, was niet op de hoogte of er aangepaste wijnen beschikbaar waren, kon de fles wijn niet openen, sprak amper Nederlands of Frans,...). Het onbijt was goed maar duur (€18/pp).
We komen zeker nog eens terug genieten!

• Verbleef: Januari, 2013, reisde met een partner
6 januari 2013 beoordeeld

Wij hebben kerst gevierd op het Landgoed Altembrouck en het was reuze fijn, gezellig, fantastisch. Alles was tot in de puntjes verzorgt en de kamer was ademloos perfect !
Dit is een aanrader voor iederen zowel jong en oud en zelfs voor de huisdieren is er geen enkel probleem. Wil je een zakendiner of privé 1 adres Landgoed Altembrouck.

5 januari 2013 beoordeeld

Een aanrader voor iedereen die in een fantastische kamer wil overnachten en wil genieten van een diner van uitzonderlijke culinaire prestaties. Fantastisch personeel, zéér vriendelijk onthaal.
Hoogtepunt van ons bezoek was zeker het kerstdiner, dit op tafel toveren met eigen gekweekte producten is een staaltje meesterschap. Proficiat, bedankt en zeker tot weerziens.

• Verbleef: December, 2012, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van 's-Gravenvoeren in overweging
op 2,1 km afstand
Hotel Slenakerhof
nr. 1 van 8 in Slenaken
131 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Landgoed Altembrouck geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Landgoed Altembrouck

Adres: Altenbroek 4, 's-Gravenvoeren 3798, België
Locatie: België > Vlaanderen > Limburg Province > 's-Gravenvoeren
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Suites Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 2 van 2 hotels in 's-Gravenvoeren
Prijsklasse: € 102 - € 170 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Landgoed Altembrouck 4*
Aantal kamers: 27
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van TripOnline SA, Booking.com en Weekend Desk, dus je kunt je reserveringen bij Landgoed Altembrouck met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?