7 januari 2013 beoordeeld

Zeer gastvrij en "lekker" hotel. Zeer mooi landgoed/kasteel in een adembenemend decor! Super mooie kamer met zicht op de eendjes en reiger in de vijver. Ideale uitvalsbasis om te wandelen in de Voeren. Ons 4 gangen diner was overheerlijk. De bediening was jammer genoeg slecht (menu werd niet voorgesteld, was niet op de hoogte of er aangepaste wijnen beschikbaar waren, kon de fles wijn niet openen, sprak amper Nederlands of Frans,...). Het onbijt was goed maar duur (€18/pp).
We komen zeker nog eens terug genieten!

• Verbleef: januari 2013, reisde met een partner
6 januari 2013 beoordeeld

Wij hebben kerst gevierd op het Landgoed Altembrouck en het was reuze fijn, gezellig, fantastisch. Alles was tot in de puntjes verzorgt en de kamer was ademloos perfect !
Dit is een aanrader voor iederen zowel jong en oud en zelfs voor de huisdieren is er geen enkel probleem. Wil je een zakendiner of privé 1 adres Landgoed Altembrouck.

5 januari 2013 beoordeeld

Een aanrader voor iedereen die in een fantastische kamer wil overnachten en wil genieten van een diner van uitzonderlijke culinaire prestaties. Fantastisch personeel, zéér vriendelijk onthaal.
Hoogtepunt van ons bezoek was zeker het kerstdiner, dit op tafel toveren met eigen gekweekte producten is een staaltje meesterschap. Proficiat, bedankt en zeker tot weerziens.

4 januari 2013 beoordeeld

Mooie omgeving, mooi landgoed. Vriendelijke ontvangst.
Lekker eten, enkele schoonheidsfoutjes bij service (wijn te laat, geen hapsje) maar dit is echt detailkritiek.
Lokale haan kan wat minder kraaien :)

2 januari 2013 beoordeeld

Als je naar iets bijzonders op zoek bent en van rust en natuur houdt, dan is landgoed Altembrouck zeker een aanrader! Wij waren er nu met Kerstmis en Nieuwjaar en de sfeer was geweldig.
Nu nog de mogelijkheid voorzien om ook een kleine hap te eten en het is helemaal af!
Ook de bediening aan tafel kan nog iets beter, evenals het poetsen.