“Het heeft iets langer geduurd...”
Beoordeling van La Placa

La Placa
Geclassificeerd als nr. 1 van 2 Restaurants in Madremanya
Keukens: Spaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Onze terugkeer, maar het was nog lekkerder dan twee jaar geleden. Minder druk dan toen we hier de eerste keer kwamen en dus was de bediening persoonlijker. Geweldige olijfolie, uitmuntend brood, fantastisch eten zoals gewoonlijk in Catalonië.

30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker terras, middagzon en strand gevoel. Hier voor de eerste keer! Zeker niet de laatste keer! Vriendelijke bediening en dagverse vis voor eerlijke prijzen!

16 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastisch gegeten, is ster-waardig! Mooie ambiance, verrukkelijke wijnen en heerlijke gerechten; prijs-kwaliteit: top! Wij hebben genoten!

18 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant ontdekt via de Michelin gids en we hebben er genoten van de prachtige setting en het degustatiemenu. We zouden er zeker teruggaan. Aanrader!

1 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Omdat blijkbaar op maandag hier (buurt van Corçà) alles gesloten is een beetje gericht verdwaald geraakt en hier terecht gekomen in de gietende regen. Zeer aangename kennismaking. De beoordelingen kloppen dus we komen dit jaar zeker nog terug.

Reizigers die La Placa bekeken, bekeken ook

Girona, Province of Girona
Corca, Province of Girona

Corca, Province of Girona

Pubol, Province of Girona
Sant Marti Vell, Province of Girona

In La Placa geweest? Deel je ervaringen!