“Gemiddeld ”

Keukens: Spaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier twee keer gegeten omdat er naar ons idee smakelijke dienden op het menu stonden. Het viel niet tegen maar het was echt niet goed/uitstekend. Heerlijke verse jus d’ orange dat wel. De steak bevatten veel te veel vet. Konijn waren hele kleine stukjes. We hebben ook geit besteld maar dachten dat het warme geitenkaas zou zijn...het bleek geitenvlees te zijn...even wennen maar wel een lekker wildsmaak. De eerste keer werden we bediend door een vrouw. Die deed het goed. De tweede keer was het een man maar die interesseerde zich niet in zijn gasten. Dubbele gevoelens dus...

9 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren hier gaan eten. Zeer vriendelijk ontvangen en de kelner geeft goede uitleg in het Engels. Als voorgerecht kregen we gegrilde groene pepers en aubergine in tempura, allebei om vingers van af te likken. Als hoofdgerecht kregen we een enorm stuk rundsvlees aan het been. Dit was duidelijk zeer goede kwaliteit en perfect gebakken zoals gevraagd. De erbij gegeven groenten waren ook heerlijk. Wij namen er een plaatselijke wijn bij die er zeer goed bij paste.
Het is ook een zeer mooi en gezellig ingericht restaurant.
Kortom, hier zou ik elke avond kunnen eten.

24 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Aangeraden door het hotel waar we overnachten, maar geen gouden tip. Stukje vlees zonder opsmuk, maar ook zonder saus. Op zich is de prijs/kwaliteit niet verkeerd, maar het is geen reden om er voor om te rijden.

2 februari 2016 beoordeeld

Dit restaurant is één van de weinige sfeervolle restaurants in Tejeda. Over het algemeen branden in veel restaurants energiezuinige blauwe lampen, maar hier weet men wat sfeer is. Het eten is goed, springt er niet echt uit, maar de prijs/kwaliteit is prima.

26 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik had de geit als hoofdgerecht, op aanraden van de gastvrouw. Prima keuze, weer eens wat anders dan kip of rund. Viel me al op dat ik nergens geiten heb gezien, die lagen allemaal hier in de vriezer! Onzin allemaal. Prima tent, mooi aangekleed, eten is gewoon goed en personeel vriendelijk.

Reizigers die Cueva de la Tea bekeken, bekeken ook

In Cueva de la Tea geweest? Deel je ervaringen!