andere reiziger heeft deze accommodatie geboekt

Beoordeling van Casa Rural El Rinconcito

Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Vreselijk
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Niveau 5 bijdrager
67 beoordelingen
8 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 32 nuttige stemmen
“Een goede nachtrust was niet inbegrepen”
Beoordeeld op 24 augustus 2020 voor een verblijf in augustus 2020

We hadden geboekt van 14 tot 18 aug 2020. De boeking, de hele administratie werd netjes afgehandeld. Dan kwam de nacht. De buren hebben grote jachthonden en die beginnen luidkeels de hele buurt bij elkaar te blaffen. Dat was van 1 h 45 min tot 2 h 30 min in de nacht. Om 5h30 nog eens en dan bijna zonder stoppen. We waren moe, maar zijn toch aan onze lange uitstap begonnen. De tweede nacht hetzelfde geblaf. Nu waren we zombies en hadden echt weinig energie om wat dan ook te doen. We besloten om deze hysterie ruraal te verlaten en ergens anders te gaan logeren.
De eigenares werd hiervan op de hoogte gebracht door ons en zei dat we booking.com het geld moesten terug vragen van de twee overnachtingen die we niet gehad hebben. Dit was 16 aug. Mevrouw is dan voor ons spoorloos verdwenen want communicatie was niet meer mogelijk met haar, zelfs niet via booking.com. Vandaag 24 aug, na veel berichten heeft ze aan booking.com laten weten dat ze de twee nachten niet gaat terug betalen. Belofte maakt schuld. Beter zwijgen als je niet van plan bent om iets aan de situatie te doen.

Datum van verblijf: augustus 2020
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Nee.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren
Vertrouwd door reizigers
Je gratis vermelding instellen
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.