3 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Booking.comUS$ 832
PricelineUS$ 832
Hotels.comUS$ 832
TravelocityUS$ 832
Orbitz.comUS$ 832
Agoda.comUS$ 859
Beoordeeld op 7 december 2021

Hotel in de bergen met prachtige uitzichten. Geschikt voor wandelaars en avontuurlijke mensen.
Zeer gezellige grote kamers. Zeer goed bed.
Buiten onze verwachtingen. Restaurant met vlotte bediening waar toch met de maaltijden een glaasje wijn wordt bediend.

Datum van verblijf: november 2021
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hyatt Hotels
Beoordeeld op 4 maart 2020 via mobiele applicatie

We hebben hier het hotel bekeken ( oud reisagenten..!!)
en gelunched! Dus niet geslapen.
Hotel doet denken aan een Zuid Afrikaanse Lodge en heel mooi gelegen, bovenop de cliff. Met een spectaculair uitzicht, waanzinnig. Zwembad ligt daar ook.
Lunch was perfekt! Goede bediening, smaakvol glas wijn.
Genieten op topniveau!

Datum van verblijf: februari 2020
joakim velinder, Marketing van Alila Jabal Akhdar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 augustus 2021

Dear Anne K,

Thank you for taking the time to share your feedback. We are delighted that you enjoyed your luch with us and we hope to welcome you back in the near future.

Best Regards,
Joakim

Beoordeeld op 21 januari 2020

Het hotel oogt fantastisch, gaat visueel bijna volledig op in zijn omgeving.
Prachtig ingericht! Overal waar je kijkt, word je verrast. Het begint al goed in de prachtige lobby, er is een bibliotheek, grote haard, fijne bar, .... je kijkt je ogen uit.
We hadden een suite, bijzonder ruim, smaakvol ingericht, grote mooie badkamer, aparte dressing, terras dat de hele dag geniet van de zon en uitkijkt op de bergen.
Super lekker ontbijt, toffe kaart voor de lunch, heerlijk dineren.
Ze hebben tevens een mooie wijnkaart.
Vriendelijk, professioneel personeel.
Ideaal gelegen om avontuurlijk te wandelen, onze favoriet van de trip naar Oman.

Kamertip: Bij het boeken zeker polsen naar oriëntatie kamer
Datum van verblijf: januari 2020
KarlMarshall_AJA, General Manager van Alila Jabal Akhdar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 januari 2020

Vielen Dank für die freundliche Bewertung, wir freuen uns, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns genossen haben und hoffen, dass wir die Gelegenheit haben, Sie wieder willkommen zu heißen!

Beoordeeld op 5 mei 2019

Een prachtig hotel in al zijn facetten : perfect geïntegreerd in de wilde omgeving, prachtige kamers met ruime terrassen en spectaculair zicht , gastvrij, vriendelijk , lekker eten met oa ruime ontbijt .

Kamertip: Alle kamers hebben schitterend zicht en zijn volledig en ruim ingericht .
Datum van verblijf: april 2019
AlilaJA, General Manager van Alila Jabal Akhdar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 mei 2019

Dear 602StevenH, thank you for a great review, we are very pleased you enjoyed the food (especially breakfast)and teams hospitality. We look forward to seeing you again soon.

Beoordeeld op 4 februari 2019

na een lange rit van 2 uur in een zeer comfortabele 4x4 kwamen we hoog in de groene bergen in de hemel terecht .
Uniek en prachtig hotel in een schitterende stijl gebouwd , door het gebruik van de lokale steen versmelt het gebouw in de omgeving. Mooie terrassen en mooi zwembad .
Het eten is zeer verfijnd met een lekkere afternoon tea.

Wel niet voor oudere mensen die niet goed te been zijn ,nogal moeilijk begaanbare paden naar de suites buiten

Datum van verblijf: januari 2019
AlilaJA, General Manager van Alila Jabal Akhdar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 februari 2019

Dear Cathosolex, thank you for taking the time to review your visit, we are very pleased that you enjoyed your stay especially the food. We look forward to seeing you again soon.