BaukjeP
Groningen, Nederland

Wat een heerlijke plek

5,0 van 5 bollen14 sep 2023 beoordeeldvia mobiele applicatie
Favoriet van het hotel
Wat een heerlijk resort!! Fijne, ruime en schone bungalow. Leuke tuin met veel groen en leuke beeldjes. Super vriendelijk personeel die je overal bij kunnen en willen helpen. Heerlijk en uitgebreid ontbijtbuffet. Een fijn zwembad waar je lekker kunt relaxen na of tijdens 😜 een warme dag. Historical Park dichtbij evt. op fietsafstand (fietsen kun je hier huren). Leuke restaurantjes in de buurt, niet echt op loopafstand wel op fietsafstand of lekker, zoals wij, met de auto
Datum van verblijf: september 2023
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
0.9 km van Sawasdee Sukhothai Resort
    Restaurant/places to eat
      1.6 km van Sawasdee Sukhothai Resort
      Meer hotels in Mueang Kao bekijken
      Beoordeeld op 17 januari 2023 via mobiele applicatie

Alles klopt aan dit resort. Heerlijke huisjes, perfect ontbijt en zwembad. Vriendelijk personeel en aantrekkelijk gelegen. Prijs-kwaliteit verhouding is uitstekend. Mooie tuin en alles is goed onderhouden. Het is populair en ik snap waarom. Gewoon doen!

Datum van verblijf: januari 2023
      Beoordeeld op 1 januari 2020

Prachtig hotel op super goeie locatie. Met de fietsen van het hotel naar het historisch centrum geweest. Overigens trapten deze behoorlijk zwaar. Heerlijk huisje vlakbij het zwembad met eigen zitje. Lekker ruim, maar de badkamer viel wat tegen. Ontbijt is niet heel uitgebreid maar prima.

Datum van verblijf: december 2019
      Beoordeeld op 22 juli 2019 via mobiele applicatie

Wat een fijn plekje. We waren hier 2 nachtjes met onze dochter van 9. Alles ziet er schoon en.mooi uit. Ruim opgezet en zeer vriendelijke eigenaressen en hun medewerkers. Ontbijt was ook prima.
      We komen graag nog een keer.

Datum van verblijf: juli 2019
      SawasdeeSukhothai, เจ้าของธุรกิจ van Sawasdee Sukhothai Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 juli 2019

Thank you very much for staying with us. It was such a pleasure to host you, and I'm so glad you like our resort. If you come back to Thailand I hope we can meet again.

Sawasdee Sukhothai Resort

Beoordeeld op 24 april 2019 via mobiele applicatie

aangekomen en alleen al de geweldige ontvangst was super. Kamer zeer netjes en schoon..... eerste indruk top!!!! Bed prima en kamer voldoende ruim.
      Hadden gepland 1 nacht maar zijn er 2 geworden.
      Personeel en eigenaars spontaan en vriendelijk, bed super, wifi goed, douche prima en airco kon de 44 graden buiten aan.
      Ontbijt ruim voldoende.

Enige “minpuntje” was dat zwembad te warm was maar wat wil je met al meer dan week 44 graden, zon en geen afkoeling s’nachts onder de 30 graden.
      Was wel schoon en dagelijks gemeten (zout, geen chloor)

Kan Sawasdee absoluut aanbevelen als je in Sukhothai bent..... vlakbij de historische oude stad en fietsen beschikbaar als ook tuctuc service.

Datum van verblijf: april 2019
      Beoordeeld op 29 juli 2018 via mobiele applicatie

Hier twee nachten geweest met ons gezin, dochters in een eigen bungalow. Alles was keurig verzorgd, de mensen superlief en dienstverlenend. Alles was top, zeker een aanrader. De plaats zelf is niet al te veel te doen dus twee dagen is dan voldoende.

Datum van verblijf: juli 2018
      SawasdeeSukhothai, ผู้จัดการฝ่ายต้อนรับลูกค้า van Sawasdee Sukhothai Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 augustus 2018

Thank you very much for staying with us. It was such a pleasure to host you, and I'm so grad you like our resort. If you come back to Thailand I hope we can meet again.

Sawasdee Sukhothai Resort