“11 uur op weg naar Tenerife”
Beoordeling van TUI fly Belgium (formerly Jetairfly)

14 september 2019 beoordeeld

Om 21 u 30 bericht ontvangen van Tui dat de vlucht en uur verlaat was, moesten wel op de zelfde uur in Brussel staan. Om 02 u 30 opgepikt door Billo, om 4 uur in Brussel. Vlucht was om 6 u 05 oorspronkelijk, maar verlaat naar 7 uur. bij navraag aan de balie waarom de vlucht verlaat was kregen wij van de medewerker van tui kort en bondig tis dat of niet vertrekken vandaag... getuigd niet echt van omgaan met uw klanten. Ondertussen ook vernomen dat er een tussenstop in Casablanca was, dus het verbeterd niet. Uiteindelijk zijn we rond 8 uur opgestegen, 2 uur te laat dus. Wij landen dus in Casablanca, en staan daar uiteindelijk 2 u 30 op de tarmac, zonder uitleg, zonder drinken. Wij gingen om 10 uur 30 in Tenerife zijn, maar zijn om 14 uur 30 geland, dus en busje voor en paar mensen die op dezelfde vlucht zaten, zot van een chauffeur, en in ons hotel rond 16 uur, met als gevolg dat al de mooiste kamers bezet waren en wij en overschot gekregen hebben, maar dat is nog een ander verhaal. klachten ingediend bij Tui maar tot op vandaag nog steeds geen reactie gekregen.

13 september 2019 beoordeeld

Annulatieverzekering wil niet betalen nu klacht ingediend, desnoods naar de ombudsman geen service. Tututu

Datum van reis: september 2019
12 september 2019 beoordeeld

Geboekt in premium, een aanrader voor een lange vlucht ! Ik ben niet van de grootste maar met de premium klasse ( rij 1 tem 7) in de dreamliner steeds een zee van ruimte , mooie service, koptelefoon ipv oortjes en de kleine accessoires die het hem doen ( tandpasta, tandenborstel, oogmasker, verzorgende crème, lipbalsem, een dikker deken) , alsook het betere aanbod van vliegtuigkost en de dranken erbij . Ook voldoende keuze uit verschillende films, entertainment, zelfs onze 8-jarige dochter was tevreden ! ( 2j geleden ook in premium gezeten op dezelfde vlucht/bestemming met haar en nog steeds heel goed ! )

12 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik wil iedereen waarschuwen voor t veel te dure VIP pakket van TUI. De kosten €350,- zijn t geld echt niet waard! Het eten gedurende de vliegreis is alles behalve goed, voorrang heb je alleen op je thuis haven / in dit geval voor ons Brussel. We hebben problemen gehad op de vlieghaven van Egypte en aan de medewerkers van TUI heb je weinig of snappen t gewoon niet! Ik zal zelf nooit meer bij tui boeken, slechte informatie vooraf, prijs kwaliteit veruit belachelijk. Meerdere keren contact gezocht via de app maar na 7 dagen nog geen reactie? HOE HOOG LIGT JULLIE KLANT TEVREDENHEID? volgende reis word via Thomas Cook of dergelijke.

Datum van reis: september 2019
11 september 2019 beoordeeld

De reis is uitstekend verlopen, op tijd vertrokken inchek bagage ging zeer vlot,we hadden snel onze tickets. Interieur cabine zeer netjes aangename zitstoel met voldoende beenruimte.Kortom geen klachten.