“Gemakkelijk”
Beoordeling van TUI fly Belgium (formerly Jetairfly)

1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ontzettend gemakkelijk om vanuit Deurne te vertrekken. Minder lange wachttijden. Vliegtuig: 2 personen naast elkaar. Kleiner type vliegtuig. Properheid kan beter.

1 juni 2018 beoordeeld

Als je in de maand Mei naar Lourdes wil vliegen biedt Tui regelmatig vluchten aan. In ongeveer 1,5 uur ben je ter plaatse. Je kan niet op voorhand inchecken. Je plaats krijg je pas toegewezen op de luchthaven. We kregen op de heenvlucht nog een ontbijt omdat we toch erg vroeg vertrokken waren. Niet extra veel ruimte voor de passagiers, maar voor een korte vlucht is dit ok.

• Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht (wifi, tv, films)
1 juni 2018 beoordeeld

van sharm el sheikh naar brussel met tussenstop in hurgada,, tijdens de tussenstop moesten we het vliegtuig verlaten om te tanken (veiligheid), op naar het luchthavengebouw en voor de 3e keer door de scanner. Door de bagage te moeten betalen (10 € per koffer) neemt iedereen meer handbagage mee waardoor er zo goed als geen plaats genoeg is en de mensen gefrustreerd geraken! ook geen schermpje meer waar je bent in de 373-800 max.

• Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht (wifi, tv, films)
31 mei 2018 beoordeeld

Oostende - Malaga /Malaga - Oostende Vanaf Oostende vliegen : vlugge check in
,mogelijkheid een kleinigheid te eten of drinken.Vanuit Malaga vrouwelijke piloot
Met feeling om het vliegtuig zachtjes te late opstijgen alsook te landen.Personeel aan boord vriendelijk , aangename bediening. Kortom Prima.

31 mei 2018 beoordeeld

We ondervonden geen hinder van de hergeboekte vluchten van andere passagiers waarvan de maatschappijen staakten