“Stipte vlucht en vlotte afhandeling”
Beoordeling van TUI fly Belgium (formerly Jetairfly)

31 mei 2018 beoordeeld

De vlucht vertrok stipt op tijd en de check-in verliep ook vlotjes.
Het enige waarmee Tui zijn passagiers wat meer comfort kan bieden is een paar centimeter meer beenruimte. (= wel al verbeterd tegen vroeger)

29 mei 2018 beoordeeld

Goede maatschappij, nog gemakkelijker als je vanuit Oostende kunt vertrekken door kleinere luchthaven en kortere incheckrijen;

Datum van reis: april 2018
28 mei 2018 beoordeeld

. Voor lange afstandsvluchten altijd al een probleem gehad .Naar Aruba 4uren vertraging Voor korte vluchten alles oke..

Datum van reis: oktober 2017
28 mei 2018 beoordeeld

Goede vlucht, juist op rij 26 minder beenruimte dan op andere rijen. Vriendelijke service, ontbijt simpel maar goed.
Geen vertraging.

28 mei 2018 beoordeeld

Chaotische toestanden: er ontbraken bij het vertrek in Brussel enkele passagiers en de stewardessen liepen met tellertjes in de hand op en af het toestel, ik denk wel 10 keer werd er opnieuw geteld. Daarna was er ergens een rugzakje zonder eigenaar, ze droegen het rond om de eigenaar te zoeken. Uiteindelijk konden we toch vertrekken en na 9u vliegen was er een tussenlanding op de Dominicaanse Republiek. Aan de reizigers voor Jamaica werd gevraagd om te blijven zitten maar uiteindelijk moesten we toch het toestel verlaten, we kregen een papieren vodje waarop "transit" stond maar toch moesten we door metalen poortjes en werd de handbagage gescand; er was maar 1 scanner dus het duurde lange tijd eer we in de transitzone konden. Na een dik uur terug op het toestel, daar werd gezegd om ergens te gaan zitten op een vrije stoel, de boardingpassen waren maar geldig vanaf Jamaica, als daar de reizigers uitgestapt waren. Dit leidde tot veel gekibbel en gemor. Er werden aan boord papiertjes voor de Jamaicaanse douane uitgedeeld maar bij aankomst in Jamaica werd ons gezegd dat het een oud model was en moesten we alles opnieuw invullen op een nieuw formuliertje, zucht! Bij onze terugvlucht naar huis was er weer de chaos van passagiers uit de Dominicaanse die op foute stoelen zaten en tenslotte wou ik nog opmerken dat de passagiers veel te veel en te grote handbagage mee aan boord nemen en diegene die dan bij de laatsten opstapt vind nergens geen plaats meer voor zijn handbagage!