“Een lowcost maatschppij”
Beoordeling van Air Asia Berhad - Malaysia

3 oktober 2017 beoordeeld

Een zeer onvriendelijk inchecking tot onbeschoft toe. Geen genoeg personeel .
Het grond personeel kan de drukte niet aan als er vele vluchten nagenoeg gelijk vertrekken

16 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Air Asia is goedkoop, duidelijk en punctueel. Wij hadden wat upgrades geboekt en dat was allemaal prima doorgekomen in het vliegtuig. De crew leek wel wat vermoeid, maar in de cockpit was het in ieder geval allemaal dik in orde want door plotseling slecht weer moest de piloot de landing op het laatste moment afbreken. Dat ging allemaal zonder dat het eng werd.

13 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We reizen met zn 2en vanuit tokyo haneda airport naar kuala lumpur en aansluitend door naar penang echter bij bagage dropoff begint de ellende al.Airasia kan de bagage niet doorpushen gesprek met de manager gehad er is helemaal niets mogelijk.We moesten door de douane, bagage ophalen bij aankomst op kuala lumpur en opnieuw naar de bagage dropoff.Gevraagd op advies manager tokyo of we als eerste uit het vliegtuig konden na landing.Ook weer een nee te horen gekregen.Vervolgens 2 min na sluiting bagage dropoff vlucht moeten wijzigen tegen extra betaling en uur wachten.Wat een drama en niemand maar dan ook werkelijk niemand van het air asia personeel die je wil helpen.Dus mijn advies denk even 2x na over low budget vliegen.Want ook al betaal je toeslagen je hebt totaal geen garanties!

3 augustus 2016 beoordeeld

AirAsia is een low cost maatschappij, maar dat zie je eigenlijk niet aan de toestellen af gelukkig ;) De service aan boord is wat beperkt, maar het zijn ook maar korten vluchten meestal, dus dat geeft niet voor mij. De kale fare prijzen zijn supergoedkoop, maar houdt rekening met extra kosten voor bagage e.d. Deze kan je het beste vooraf bijboeken, bij inchecken betaal je de hoofdprijs. Een nadeel is omdat je voor koffers bij moet betalen mensen belachelijk veel handbagage meezeulen. Ben je laat aan boord ben je de pineut en kan je vaak je handbagage niet kwijt. Bijbetalen voor priority boarding kan hier uitkomst bieden.

3 juli 2016 beoordeeld

Goede loe-cost carrier. Vlieg altijd met deze maatschappij als ik in Azië ben. Prijs is goed, als je optijd boekt. Veel aanbiedingen. Je kan het net zo duur maken als je wilt: premium boarding, stoel kiezen (free seating systeem), bagage, eten.
Prima service. Niks mis mee.
Goede maaltijden. Vooral de warme maaltijden. Smaken niet naar typische vliegtuigmaaltijden!!!